Terug naar overzicht
Dag Inge,ik sta wel niet in het rijtje, maar voelde me zo vrij om te antwoorden ;-)Ik trouw ook zaterdag en ik heb me ook al serieus druk gemaakt om het weerbericht. gisteren voorspelden ze nog 25graden, vandaag dan weer bewolking, regen en 17 graden. Zeg, op den duur zou je er gek van worden. en ik hoop zooooo op zon!Heb zelfs nog geen openingsdans, dus ook daar worden we wat nerveus van...zullen de knoop toch eens moeten doorhakken (zoeken een slow, maar dan niet te klef of cliché). Mijn papa laat ik de tweede dans kiezen (dat wordt normaal gezien Whiter Shade of Pale van Procul Harum).Misschien kan je ook je papa zelf laten kiezen. Ik ben alvast fan van Bette Midler, héél mooi liedje!!Veel succes zaterdag en ik zal er ene op je drinken!Gwen
Hey,Hier zijn het ook zenuwen hoor.... Ik maak me op dit moment ook het meeste zorgen om het weer.... IK hoop echt dat het droog blijft tot na de foto's... Verder denk ik dat we alles in orde hebben. Ik ga sebiet voor mijn voetjes, dan de bloemen uithalen, vanavond kerk versieren en ja.... dan hopelijk een beetje kunnen slapen....Aan iedereen die morgen trouwt, veeeeeeeeeeel succes en allen samen hopen op droog weer!!!els
Succes voor jullie! We duimen op droog weer. Wij zijn volgende week aan de beurt.GrtjesValerie2mei09
Veel succes morgen!geniet van jullie dagje!GroetjesVicky15/05/2010