Terug naar overzicht
Anouchka,één van de beste feestzalen in die regio is ongetwijfeld Hof van Nazareth te Lier. Absoluut niets op aan te merken. Groetjes.
Hallo,Wij trouwen in de Slootjenshoeve in Berlaar. Niet te chique, iets landelijker, maar helemaal onze stijl!! Ik kan nog niets zeggen over de service ed want wij trouwen pas in september.Groetjes
Hey Anouchka, Wij zijn van Lier, maar wij hebben ons trouwfeest vorig jaar gegeven in het Daemshof in Noorderwijk (Herentals). Het was echt super en echt de verplaatsing waard. Kijk maar op www.daemshof.be . GroetjesInesreeds 201 dagen getrouwd
Hello,Wij zijn van Mechelen maar ons feest zal doorgaan in Hof van Beatrijs te Lier, echt een heel mooie zaal en prachtige omgeving. Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat we deze gekozen hebben en ik heb al veel goede reacties gehad.GroetjesIlse en Stijn
De feestzaal van Restaurant Zuid-West is heel gezellig. Staat niet echt te zien op hun site maar is wel in de steil van het restaurant zelf! en trouwens héél lekker eten!! Bij ons was onze feest af!Groetjes
Hey,Wij trouwen in zaal Alcazar te Duffel. deze zaal werkt samen met Ambrosia fijnkeuken. Aangezien ik nog moet trouwen kan ik niet zeggen of het goed is, maar de voorbereidingen lopen heel goed en de zaal is zeer proper en ruim.groetjes
Hey bruidjewij trouwen in Hof van Aragon in het hartje van Lier (mooie locatie). Prijs is heel schappelijk (wij opteren voor de 'vlaamse fuif'-formule) en ze zijn er heel vriendelijk. Neem alleen niet de huis-dj want die is naar 't schijnt vreselijk!
hallo,wij trouwen in de feestzalen van de Passade te Mechelen. Ik kan je nog niet zeggen hoe het feest was, maar het is ook een restaurant en daar is het alleszins altijd heel lekker en goed verzorgt.succes met het zoeken van een zaalLeen
Hallo,Wij zijn van Duffel/Rumst afkomstig en trouwen zelf in het Hof Van Reyen te Boechout. (Juni 2010) Wij hebben de orangerie gekozen dus héél mooie zaal en ik denk dat het echt af gaat zijn... (Hopelijk) ;)