Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk al dan niet laten nieuwkuisen

22-4-2009 17:03:13
hallo
vorige week zijn wij getrouwd. het was heerlijk en zijn nog volop aan het genieten. dagelijks doe ik wel nog eens mijn jurk aan het voelt zo goed. nu zit ik met de vraag of ik mijn jurk zal "nieuwkuisen" of niet eigenlijk valt het mee van "onproper" zijn zenne. weet iemand hoeveel dit ongeveer kost???het bestaat uit verschillende lagen en bekleed met vele pareltjes. alvast merci.
voor wie het bijna zover is maak er een mooie dag van

stefanie
17-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 736

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik23-4-2009 11:30:19

Ik wil mijn kleedje ook niet laten kuisen. VInd t wel leuk dat t 'sporen van gebruik' heeft. ;))
Moet t trouwens nooit meer aan, hé. En t is ook niet dat er modder op hangt natuurlijk. Zijn wat vlekken onderaan de sleep...
groetjes,
Nele

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik23-4-2009 13:58:59

Tmijne ligt hier intussen al niet-gekuisd van 5 juli 2008 :-) Ik durf het niet naar de nieuwkuis brengen; uiteindelijk zal ik het nooit meer dragen. En ik ben bang dat het nog veel geld zou kosten en de jurk kapot zou zijn. Ik vind het een leuke herinnering en af en toe piep ik er eens naar. Stom maar ik mag er (nog) niet aan denken dat ik het zou kwijt zijn ofdat het kapot zou zijn...

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik23-4-2009 16:28:15

ik heb mijn wel laten droogkuisen
was een rok en topje, heeft mij ongeveer 80 euro gekost (maar heeft mijn mama gesponsord :-) )
Ik wil wel van mijn kleedje een doopkleedje of wiegbekleding maken, dus moest het wel schoon zijn
mijn was aan de onderkant toch goed vuil en wou dat niet zo weghangen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...