Terug naar overzicht
HalloIk heb mijn juwelen gekocht bij Bruidshuis Cony in Aalter. Ik vond dat ze daar hele mooie en niet-alledaagse juwelen hadden. Veel plezier met je juwelenjacht!
ik ben voor swarovski gegaan, wel redelijk duur maar zeer mooi, ik ben al langer fan van hun juwelen, ik had ook voor mijn verloving een tiara gekregen van swarovski dus vond ik dat alles bijpassend moest zijn.
Hey An, misschien kan je eens een kijkje gaan nemen op de website van dorien ... Zij maakt prachtige creaties en eigl helemaal niet duur, bovendien kan je ook je eigen wensen doorgeven (bvb andere kleur steentjes of parels, ...)Veel succes ...www.doriensfrutsels.nl
hallowij trouwen op 15 mei en ik heb mijn juwelen besteld op www.beadbeauties.nl . Je moet maar eens een kijkje nemen...
Ik kocht mijn juwelen via beadbeauties.nl . Ben heel erg tevreden over de creatie en de service!!Groetjes Evy265 dagen getrouwd
Dag An, Ik heb ook mijn juwelen via Dorien's frutsels besteld en ben er heel erg tevreden over. Ik zou je zeker aanraden even een kijkje te nemen. Succes!
hey,ik heb deze gewoon bij veritas gekocht.het past super bij mijn kleedje en helemaal niet duur.groetjes Daisy25/09/2009
Bedankt voor de vele reactie'sgroetjes en veel succes met jullie voorbereidingen.
Ik heb mijn juwelen in de bruidswinkel zelf gekocht. Ze zijn van hetzelfde merk van mijn kleedje en passen er bijgevolg dus supergoed bij! Het was een setje: oorringen, armband en ketting.GroetjesLien
Hey An, Als je parels wil, moet je zeker eens gaan kijken op de site van Nacre de Mer in Herentals: www.nacredemer.com Ik heb er zelf een hele mooie ketting gehaald , allez gekregen voor mijn verjaardag.Op mijn trouwdag had ik mijn (something old) Evenstar aan, het kettinkje uit Lord of the Rings.GroetjesInesreeds 203 dagen getrouwd