Terug naar overzicht
Hey Wendywij hebben het er ook over gehad hierthuis :-) We gaan een niet te 'klef' openingsnummer spelen. We kiezen voor iets waar je echt op moet 'dansen', nl 'Ain't that a kick in the head' van Dean Martin (je moet het maar eens zoeken op Youtube). We hebben eigenlijk geen liedje waar we 'iets' mee hebben dus gaan voor een stijl van liedje dat we beiden leuk vinden. We gaan ook nr de dansschool voor een paar lesjes qua choreografie :) Veel succes!
Ik trouw dit weekend en...we hebben nog altijd geen openingsdans...Help!!!
hallo,ik ken jullie smaken niet maar op de cd "Ancora" van Il Divo staan stuk voor stuk prachtige nummers. "Hasta mi final" is echt iets heel toepasselijk voor een huwelijk (...hoy te prometto, amor eterno, ser para siempre, tuo en el bien y en el mal...)(vandaag beloof ik je eeuwige trouw, de jouwe zijn voor altijd, in goede en kwade dagen...), duidelijker kan niet.Mij bezorgt het kippevel, elke keer opnieuw maar ja, je moet van de stijl houden. Je vindt o.m. "I believe in you" op YouTube.Om nog maar te zwijgen over de 'looks' van dit viertal ! Groetjes
Hoi,wij hebben ook lang gezocht naar een geschikte openingsdans. Wij hadden ook liever niet een typisch nummer.Uiteindelijk is het Bob Marley geworden. Niet cliché en toch mooie teksten. (Sommige nummers toch.)Misschien moet je eens verder kijken dan de klassieke Knuffelrock-cd's en aanverwanten?Groetjes,Stéphanie
Wij hadden 'The one that I want' van Grease! is wel leuk om een echt DANSnummer te doen. De sfeer zit er meteen in!groetjes,Nele
Hej,Wij hebben een nummertje van de film van Amélie Poulin: Comptine d'un autre été: l'après midi. Is instrumentaal maar oooh zo mooi!Veel succes nog
wij trouwen 5 juni 2009 en wij hebben gekozen voor een nederlands liedje van mozaiek " wat zie ik je graag " is wel heel moeilijk te vinden , eventueel wil ik het wel doormailen , kellybollansee@hotmail.com
Wij trouwen 26 juni en onze openingsdans wordt i'm ready van bryan adams.Nog veel succes naar je zoektocht
Hoi , wij trouwen op 08/08 en in onze openingsdans heb ik ook al best wat werk gestoken ,,, maar gevonden You and I van de Scorpions de tekst is prachtig .
wij hadden everything and more van nathalia. Dit is niet zo gekend omdat het nog niet uitgegeven is (hopelijk ooit nog wel).Imke
wij hadden '9 million bycicles' (waarschijnlijk niet zo geschreven) van Katie Meluaals ik alleen mocht kiezen zou het zeker Nederlandstalig geworden zijn, maar je bent nu eenmaal met 2Ik vind wel dat je het allebei heel tof moet vinden
Patti Smith Because the NightClouseau Altijd Heb Ik Je Lief Tracy Chapman Baby can I hold youStevie B Because I Love YouWolter Kroes Ik heb de hele nacht liggen dromenLuther Vandross - Here and NowAnastacia and Eros Ramazotti I belong to youBoys 2 men - I SwearBarbara Dex - Iemand als jijPaul De Leeuw Ik Heb Je LiefGlen Medeiros Gonna Change My Love for YouThe Platters Only YouMaria McKee Show Me HeavenBen E. King - Stand By MeDean Martin - SwayPussy Cat Dolls - SwayRighteous Brothers Unchained MelodyElton John YOUR SONG.wmaJohnny Logan Hold Me NowThe Scabs I need youThe Scabs Four acesBarbara Dex I belong to youJoshua Kadison Beautiful in My EyesMarc Anthony My Baby YouMarc Anthony Love Is AllLionel Richie and Diana Ross Endless LoveMariah Carey and LutherVandross Endless LoveMarc Anthony You Sang to MeMarc Anthony I want to spend my lifetime loving youDana Glover\Shrek It Is You (I Have Loved)George Strait I cross my heartDolly Parton You arePeter Maffay Du Koen Wouters en Sarah You are the ReasonJoe Cocker You Are So BeautifulBette Midler - Beast of BurdenCharlie Rich - A Very Special Love SongElton John CAN YOU FEEL THE LOVE TONIGHTJennifer Warnes and Joe Cocker Up Where We Belong Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb'Dich Mariah Carey I'll Be ThereMariah Carey HeroDiana Ross When You Tell Me That You Love MeJulio Iglesias and Dolly Parton When you tell me that you love meAnouk Our Own LoveBryan Adams, sting and Rod Steward All for LoveBryan Adams HeavenJulio Iglesias and Diana Ross All of YouHier om het nog wa moeilijker te maken. Het is verschrikkelijk hé. Wij gaan voor Sway van Dean Martin (cha cha). Allé, als we niet nog is veranderen. Wij gaan al efkes dansen, dan konden we het niet echt maken van een slowke te dansen. We hebben lang getwijfeld over because the night van Patti Smith. Dit is een discoswing of/en cha cha. groetjes, Carolina
Ons liedje is Leona Lewis: A Moment Like This.We vinden het een mooie tekst en zoveel hoor je het niet!Hopelijk ben je er iets mee!