Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek lijst dj

23-4-2009 13:45:19
hey dames,

even een Aarggghhh-moment: ben een lijst aan het samenstellen voor onze dj.

beetje verschillende soorten muziek en ook wat muziek voor de oudjes. allez, mijn ouders en tantes en nonkels.
vnl. slows en zo wa funky nummers. nie echt stijldansen ofzo.

ook dansmuziek (populair), beetje dance, r&b...
als jullie willen mogen jullie jullie lijsten doorsturen.

ben ook nog op zoek naar een liedje voor de dans met mijn schoonpapa. had graag een nummer van vroeger.
met mijn papa wordt het lady in red

ben volop de top honderds van 70 tot nu aan het afschuimen.

groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2081

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik23-4-2009 14:11:44

Hey,

ik heb helemaal geen lange lijst gegeven. Je kan normaal je DJ wel vertrouwen als je zegt welk genre je graag hoort (paar vb-tjes) en ook wat voor elke leeftijd (paar vb-tjes)! Ik zou geen ellenlange lijst opstellen, want je kan niet verwachten dat ie alles gaat draaien. Normaal neemt ie er wel een heel deel van, maar alles...
trouwens, ik had ook Lady in Red met mijn vader (had ook een rood kleed, en omdat mijn man dat niet mocht weten, kon ik dat niet als openingsdans...)
groetjes,
Nele

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik23-4-2009 14:55:25

Hoi!

Een tip: kijk eens bij www.eerstehulpbijfeesten.nl !
Daar vind je een ellenlange playlist (nummer met uitvoerder, periode en muziekstijl!), waar je zelf ook je favoriete liedjes kan aanklikken en zo een persoonlijke playlist kan samenstellen EN afprinten.
Doen!!

Groetjes,
Sabrina
07/08/2009

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik23-4-2009 15:47:41

Hey Ellen,

ik ben al een hele dag bezig vandaag met het opstellen van onze lijst en indd aaarggghhh !
Het is echt niet makkelijk...

Voor met mijn schoonpapa vind ook geen liedje...

Wanneer trouw je & waar?

Groetjesss
Tiffany
20/05/2009

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik23-4-2009 18:06:31

Hey Ellen!!!

Zou je mij je lijst eens kunnen doorsturen??
Ik probeer al weken zo'n lijst op te stellen maar het lukt mij helemaal niet!!
Elke keer dat ik een liedje hoor denk ik... aahhh... eentje voor op mijn lijst en dan vergeet ik het weer...

Alvast bedankt!
Marie
marie.lemper@vub.ac.be

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-4-2009 22:08:05

Ik ben ermee bezig geweest (alle nog in't klad hé). Het is wel nen hele lange maar het is niet de bedoeling dat alles gespeeld wordt. Maar meer van zoiets mag wel. Het is meer om te zeggen dat er wat vanalles mag gedraaid worden. Echt een feest ervan maken. Enkel dans met vader zou ik willen overslaan en direct proberen volk op de vloer te krijgen. Hoe weet ik nog niet precies. Wij gaan ook de tafelverdeling met muzieksoorten doen, ook daar heb ik liedjes voor gezocht.

Hier wat ik al heb opgesteld:

Openingsdans:Sway

2de dans: (geen vermenigvuldigingsdans?)
Clouseau, en dans?
Bob Sinclair, Rock this party (everybody dance know)
Trage , ... ,maar alle verliefde koppels op de dansvloer vragen?

Avondfeest:

70s-80s-90s-pop ???
Coolio, Gangstars paradise; Patti Smith, Because the night; Dirty Dancing; Brian Adams; Donna Summer, Hot Stuff; Flashdance, I’m so excited; Robbie Williams; Madonna; Eurytmics; Melissa Etheridge, Like the way I do; The Rembrandts, I’ll be there for you; Ike& Tina Turner, Nutbush city limits; The army of lovers; Boy George, Karma Kameleon; Irene Cara, What a feeling; Joe Cocker; Lionel Richie, Dancing on the ceiling; REM, losing my religion; …

Après milleniumhits ???
Shakira, Hips don’t lie; Gerry Halliwel, It’s raining men; Milo, You don’t know; Amy MacDonald, This is the life; Kati Perry, I kissed a girl; Coldplay, Viva la vida; Scissor Sisters, I don’t feel like dancing; Santana, Into the night;…

Rock – Alternatief ???
The Scabs, Hard times; Bruce Springsteen, Dancing in the dark, the Rising, the River; Pearl Jam, Alive; Metallica; Anouk; Red hot chili peppers; AC/DC; Black Sabbath, paranoid; Gorki; Iron maiden, 666 the number of the beast; The Prodigy, Firestarter; Ram Jam, Black Betty; The Rolling Stones, Painted Black; …

Dance ???
Faitless, Insomnia; Milc Inc.; Pragha Kahn, Breakfast in vegas; 2 Fabiola, I’m on fire; Cascada, Everytime we touch; MacKenzie, Innocence; …

feestmuziek, Schlagers ???
Wolter Kroes, ik heb de hele nacht liggen dromen; George Baker, Una paloma blanca; Gerard Joling, Maak me gek; Jan Smith, Stapel op jou; André Hazes, Een beetje verliefd; De Kreuners, Ik wil je; Marco Borsato, Dromen zijn bedrog; Benny Neyman, een vrijgezel; Cooldown café, Hey baby (uhh ahh); Henkie, Lief klein konijntje; Gypsy Kings, Lambada ; John Fogerty, Jambalaya; Katastroof; Kenny Loggins, Footloose; Richie Valens, la Bamba; …

Dansmuziek / tafelverdeling:
KT Tunstall, Black horse & the cherry tree; Quickstep
Les Humpries Singers, Mexico; Swing
Marc Anthony, I need to know; Cha cha
Marc Anthony, My baby you; Rumba
Aventura, Obsession; Bachata
The Mavericks, La mucara: Mucarawalk
Carlos Gardel, Por una cabeza (film True lies); Eddy Wally, Cherie; Tango
Noordkaap, ik hou van u; Weense wals
Lionel Richie, Endless love; Engelse wals
The Bloodhound gang, the bad touch; Discoswing
Juanes, La camisa negra; Samba
Dirty Dancing, the time of my life; Mambo
Peggy Lee, Fever; Slowfox
Chubby Checker, the Twist; Twist
Ray Charles, Hit the road jack; Jive
George Baker, Una paloma blanca; Mars
Big Bad Voodoo Daddy, Mumbo Swing; The magical flying thunderbirds, lips are made for kissing; Salsa

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes, Carolina

evy
1-3-2009
 Meld misbruik24-4-2009 10:15:39

Goh, ik heb echt zoiets van: de dj weet vast wel wat draaien! Tenminste als hij ietwat ervaring heeft...
Ok, de eerste nummers van de avond, tot daar aan toe, maar nadien. Laat de dj zijn werk doen, hij weet het beste wat hij kan draaien voor welk publiek!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 19:35:59

Dit is ons (voorlopige) lijstje, maar ik zie hieronder, in het berichtje van Carolina ook nog héél wat fijne nummers!

 Zij – Marco Borsato (openingsdans)
 Hot ‘n Cold – Katy Perry
 Ella elle l’a – Kate Ryan
 Désanchantée – Kate Ryan
 Voor haar – Gene Thomas
 I don’t want to miss a thing – Aerosmith
 This is the life – Amy MacDonald
 Take on me – A-ha
 Don’t you want me – Human League
 Nobody’s wife – Anouk
 Always – Bon Jovi
 Summer of ’69 – Bryan Adams
 En dans – Clouseau
 Altijd heb ik je lief – Clouseau
 Vonken en vuur – Clouseau
 De meeste dromen zijn bedrog – Marco Borsato
 Zombie – Crannberries
 Ik leef niet meer voor jou – Marco Borsato
 God is a DJ – Faithless
 They stood up for love – Live
 Relax, take it easy – Mika
 Love today – Mika
 You don’t know – Milow
 I’ve only begun to fight – Natalia
 Losing my religion –REM
 Rhythm is a dancer – Snap
 Beautiful day –U2
 Fascination – Alphabeat
 I don’t feel like dancing – Sissor Sisters
 Oya lélé – K3
 Huckle Buck
 Mexico
 ‘t Smidje – Laïs
 Macarena – Los del Rio
 In Zaïre – Johnny Wakelin
 I’m so excited – Pointer Sisters
 What is love – Haddaway
 Nothing compares – Sinead O’Connor

Elke keer ik een leuk nummer hoor, wordt dit lijstje nog uitgebreid!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...