Terug naar overzicht
Ik heb vorige week zaterdag mijn bruidsjurk van Missotten gekocht, ze is zó mooi, echt ongelooflijk! Haar website is www.missotten.com , maar die geeft enkel de sfeer van de nieuwe wintercollectie weer, van de jurken is niet veel te zien. Mijn kleed komt van Profiel in Leuven www.profiel-leuven.be , maar ik had een mailtje gestuurd naar info@missotten.com en zij zeiden dat er in Lier ook een winkel was die redelijk veel Missotten verkocht. Mag ik weten hoe je erop gekomen bent een kleed van Missotten te kiezen? Ik vind namelijk dat je dat nergens terugziet of -hoort, bij mij was het doordat de dochter van mijn mama's collega haar kleed ook bij Profiel gekocht heeft...In elk geval veel succes gewenst! Wanneer trouw je? Wij op 4/11.Groetjes,Barbara
Hallo BarbaraBen vorig jaar eens in een winkel geweest waar ze dat verkochten en vind die wel heel mooi! Wij trouwen op 15/11.Dus dat is niet zo ver uit elkaar hé!Groeten en bedankt, Lien
Hoi,voor ons zit het er op sinds 5 augustus. Ik had zelf een kleed van Rembo (goudgroen), gekocht bij Anuna in Hasselt. Het is een kleiner winkeltje, maar met specialere collecties, dus ook die van Missotten. In het najaar doen ze ook een bruidshow in het modemuseum van Hasselt en dan kan je aanduiden welke kleedjes jij mooi vindt. Ga es kijken op www.anuna.be Veel succesNathalie
Ik trouw op 17 september en heb mijn trouwjurk van missotten ook bij Anuna in Hasselt gekocht. Als je iets speciaals wil kan je best daar eens gaan kijken.