Nu Online
Momenteel zijn er 486 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk Missotten???

25-8-2005 13:30:41
weet er iemand waar ik een website vindt van Missotten Strijbol??? Of een site waar redelijk wat jurken van haar opstaan?

Lien
15-10-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2038

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik25-8-2005 13:45:26

Ik heb vorige week zaterdag mijn bruidsjurk van Missotten gekocht, ze is zó mooi, echt ongelooflijk! Haar website is www.missotten.com , maar die geeft enkel de sfeer van de nieuwe wintercollectie weer, van de jurken is niet veel te zien. Mijn kleed komt van Profiel in Leuven www.profiel-leuven.be , maar ik had een mailtje gestuurd naar info@missotten.com en zij zeiden dat er in Lier ook een winkel was die redelijk veel Missotten verkocht. Mag ik weten hoe je erop gekomen bent een kleed van Missotten te kiezen? Ik vind namelijk dat je dat nergens terugziet of -hoort, bij mij was het doordat de dochter van mijn mama's collega haar kleed ook bij Profiel gekocht heeft...
In elk geval veel succes gewenst! Wanneer trouw je? Wij op 4/11.
Groetjes,
Barbara

Lien
15-10-2005
 Meld misbruik25-8-2005 14:57:02

Hallo Barbara
Ben vorig jaar eens in een winkel geweest waar ze dat verkochten en vind die wel heel mooi! Wij trouwen op 15/11.Dus dat is niet zo ver uit elkaar hé!
Groeten en bedankt,
Lien

Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik25-8-2005 18:15:03

Hoi,
voor ons zit het er op sinds 5 augustus. Ik had zelf een kleed van Rembo (goudgroen), gekocht bij Anuna in Hasselt. Het is een kleiner winkeltje, maar met specialere collecties, dus ook die van Missotten. In het najaar doen ze ook een bruidshow in het modemuseum van Hasselt en dan kan je aanduiden welke kleedjes jij mooi vindt. Ga es kijken op www.anuna.be

Veel succes
Nathalie

lieve
17-9-2005
 Meld misbruik26-8-2005 10:55:26

Ik trouw op 17 september en heb mijn trouwjurk van missotten ook bij Anuna in Hasselt gekocht. Als je iets speciaals wil kan je best daar eens gaan kijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...