Terug naar overzicht
hallo lies,niet eenvoudig, hé, iets van vandaag ?ceremoniewagens-erwin.be (St Joris Winge, Brabant) heeft zilvergrijze, nieuwe Mercedessen (ook décapotable ; best mooi). Er is er nog één in o.-vl. ook met uitsluitend nieuwe mercedessen maar de naam ontsnapt mij. Mocht het me te binnen schieten, laat ik het je weten op deze pagina. OK ?Groetjes.
Hoi,Je kan ook eens kijken op www.pgo-event.be . Dat zijn mooie cabrio's. Wij hebben ze uiteindelijk niet gekozen omdat je dan zelf moet rijden en mijn vriend zo al nerveus genoeg zal zijn.Succes met de zoektocht!Evelien
Lies,ben terug : google eens limoservice.be (Denderleeuw) : hebben Porsche maar ook Ferrari (en rode nog wel ! F40)Verder heb ik nog gevonden : Kenny Snoeck (Gavere-Asper), heel mooie Saab cabrio's & Mercedes.Ook ceremoniemarchant.be (Mercedes E klasse)En ook : porsche4rent.be en rentaroadster.be (een sport BMW : mooie kar, zeg !)zelf te besturen...Al deze wagens zijn hedendaags maar delen soms wel de site met hun broers, de oldtimers. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt. Sukses nog !
Hey, Wij huurden een minicooper-cabrio!! heel leuk!! kijk eens op de site van Dockx! De wagens worden proper afgeleverd en zijn zeer goed van prijs!!Groetjes en succes!
Wij hebben ook gehuurd bij ceremoniewagens erwin en tot nu toe verloopt de samenwerkin al supergoed!Valerie04/07/09