Terug naar overzicht
Dag Mieke,Wij zijn van Nijlen en met de beemden hebben we niet echt ervaring met feesten.Wel doen wij af en toe eens een brunch daar en dat is altijd dik in orde,maar voor de rest zou ik het niet echt weten.Andere locaties in de geburen weet ik niet echt voor een tent.Bij de beemden hab je natuurlijk wel de catering door de beemden zelf misschien? Dat is natuurlijk makkelijkNog veel succes met jullie zoekwerkBart en Jirka
Hey Mieke,Indien je ergens een locatie kan regelen zou ik je kunnen helpen . Ik ben vorig jaar zelfstandige geworden in het organiseren voor zuiderse feesten. Hiervoor heb ik enkele Marokkaanse Caïdale tenten. Alsook de volledige aankleding en catering om er een sprookjesachtige dag van te maken. Graag ontvang ik je email adres en dan stuur ik jou even enkele foto's en prijzen door.Groeten,Joeydellatenda@gmail.Com0496 80 80 05
Wij trouwen volgende zomer in De Beemden. Mieke, hebben jullie daar uiteindelijk jullie feest gehad? Hoe was het?
Dag Sara, Wij trouwen ook volgende zomer in de Beemden. Heb jij al reacties gekregen over de trouwfeesten daar? Weet jij of het eten verzorgd wordt door een traiteur of de keuken ter plaatse? M&M
Hey Ik ben op zoek naar referenties over de beemden te Nijlen! Wie kan iets meer vertellen over deze trouwlocatie en de catering? xxx