Terug naar overzicht
Hey Meestal draait het rond 200EUR (wat ik zoal hoor). Dat is ook wat wij betalen. Groetjes Ellen
Hier een bruidje van Meerdonk :) Wij trouwen 23 mei 2009.. Het is 200 euro..GroetjesEllen
Hey, wij trouwen ook op 1 augustus, in Vorselaar. Normaal 200 euro, kan misschien nog wel iets bijkomen voor de kaars.groetjes, Carolina
Wij trouwen de dag voor jullie in St-Niklaas. Wij betalen €200 voor de kerk.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Wij betalen 250 maar daar was ook een bezinningsdag en een warme maaltijd inbegrepen
dat hangt af van kerk tot kerk... wij trouwen in waasmunster en het is 200€..
Prijs wordt bepaalt door het bisdom. Hangt dus af tot welk bisdom jouw kerk behoort.Bij ons is het 200€
€200...pfff...dat vind ik toch wel veel om er te MOGEN trouwen...Ik ben al jaren wekelijks pianiste bij ons in de parochiekerk, helemaal vrijwillig. Ik hoop dat ze voor mijn trouw volgend jaar toch wel een effort gaan doen, maar ja, als dat vanuit het bisdom vastgelegd wordt...Ik ben eens benieuwd...
afh vh uur.Duurst om 11-12 uur :300e bij onsgoedkoopstom 9u00 : 100een wij in de namiddag :244€groetjes
Hey,Wij betalen 200 euro voor de kerk. Bij ons is het een vast bedrag vastgelegd door het bisdom.