Terug naar overzicht
ja die kapper ken ik ook!Ik had een prijsinformatie gedaan bij haar maar vond haar te duur en heb haar afgebeld (had haar dus nog nooit gezien, geen afspraken mee gemaakt en had geen proefkapsel gehad). Op de dag van onze trouw stond ze om half zeven bij mijn vriend thuis.... heb haar maar vriendelijk naar huis gestuurd. Mijn haar werd dan uiteindelijk door de juiste kapper gedaan en dat was via deze site: http://users.telenet.be/tanias-place2be/ Zei vroeg 25 euro voor mijn haar op te steken de dag van de trouwGroetjesImke
Helaba,Ik heb Tania ook geboekt voor mijn trouw en heb op 6 juni mijn proefkapsel.was je tevreden? ik kijk er alvast naar uit :-)groetjes,Valérie
Hey Imke, en ValerieBedankt voor de reclamen die jullie hier plaatsen voor mij, ik kom soms al eens piepen of niemand beroep op mij kan doen ;-)en Imke bedankt voor de posetieve reactie's die je na laat over mij ! Valerie jij zal het nog moeten ondervinden he !En An wat u haartjes betreffen mss kan je eens een belletje slaan , moest Kajos niet zijn wat je zocht !grts Tania
Dag An,Je kan steeds eens kijken op www.bruidsmakeup-3000.be of www.creazione-3000.be . Bij vragen kan je me steeds vrijblijvend contacteren.Groetjes,Michèle Feyaerts