Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapster aan huis

23-4-2009 21:01:30
hey bruidjes,
Ik had en afspraak gemaakt bij een kapster die aan huis komt (kajos).
Zij kwam normaal om 4uur vandaag.
Ze belde echter af omdat ze ziek is om half 3.
Wat zouden jullie doen een ander kapster zoeken of toch deze?Het kan altijd zijn dat ze ziek is maar toch zou ze te vertrouwen zijn.
Wat zouden jullie doen?

bedankt
groetjes An

an
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 481

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik23-4-2009 21:40:35

ja die kapper ken ik ook!
Ik had een prijsinformatie gedaan bij haar maar vond haar te duur en heb haar afgebeld (had haar dus nog nooit gezien, geen afspraken mee gemaakt en had geen proefkapsel gehad). Op de dag van onze trouw stond ze om half zeven bij mijn vriend thuis.... heb haar maar vriendelijk naar huis gestuurd. Mijn haar werd dan uiteindelijk door de juiste kapper gedaan en dat was via deze site: http://users.telenet.be/tanias-place2be/
Zei vroeg 25 euro voor mijn haar op te steken de dag van de trouw

Groetjes

Imke

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik24-4-2009 10:59:40

Helaba,

Ik heb Tania ook geboekt voor mijn trouw en heb op 6 juni mijn proefkapsel.
was je tevreden? ik kijk er alvast naar uit :-)

groetjes,
Valérie

Tania

Meld misbruik29-4-2009 17:43:28

Hey Imke, en Valerie

Bedankt voor de reclamen die jullie hier plaatsen voor mij, ik kom soms al eens piepen of niemand beroep op mij kan doen ;-)
en Imke bedankt voor de posetieve reactie's die je na laat over mij !

Valerie jij zal het nog moeten ondervinden he !

En An wat u haartjes betreffen mss kan je eens een belletje slaan , moest Kajos niet zijn wat je zocht !

grts Tania

Michèle

Meld misbruik1-5-2009 11:37:19

Dag An,

Je kan steeds eens kijken op www.bruidsmakeup-3000.be of www.creazione-3000.be . Bij vragen kan je me steeds vrijblijvend contacteren.

Groetjes,
Michèle Feyaerts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...