Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huren kostuum bruidegom

24-4-2009 10:10:39
Hallo iedereen,

Wij zouden een kostuum willen huren voor de bruidegom. Heeft er iemand ervaring met zaken in en rond het Gentse en weten jullie wat ongeveer de prijs is voor het huren van een kostuum?

Vincent
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2432

Kelly
18-7-2009
 Meld misbruik24-4-2009 10:53:22

Wij hebben ons kostuums gehuurd voor de suite bij Labaere in Zottegem, en dat is een 70 euro p/p.

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik24-4-2009 11:48:16

de kostuums voor de bruidegommen zelf zijn wel iets duurder omdat die meestal niet dezelde zijn als van de suite

de gemiddelde prijs voor suite is iets van 75 denk ik

voor bruidegommen kom je wel aan het dubbele, als je het iets specialer wil dan het klassieke

op verschillende websites vind je prijzen terug hoor, ik ken geen winkels rond het gentse maar als je even googled dan raak je wel ter plaatse denk ik

groetjes

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik24-4-2009 12:47:02

wij hebben gehuurd bij Ceremonie De Baerdemakter te eeklo voor mijn aanstaande. het hemd en de schoenen hebben we gekocht (ook in dezelfde winkel: was gemakkelijk) en totaal was alles 275€ (inclusief hemd en schoenen kopen) Er was goedkoper ook hoor; we trouwen 05/09, en er was best al veel gereserveerd, dus wees op tijd. aangezien we nog moeten trouwen, kan ik nog niet zeggen hoe tevreden we zijn, maar van de service in de winkel zijn we tot nu toe zeer tevreden.

Vincent
7-8-2009
 Meld misbruik24-4-2009 13:15:29

Ok, bedankt. Wij trouwen op 7/8. IK zal dus maar best eens gaan kijken voor een kostuum...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-4-2009 17:45:40

Wij zijn eind vorige maand om onze suitekostuums bij De Waele in St-Niklaas geweest (€60 p.p.) en toen we binnenkwamen schrok die man 'Oeioeioei... voor 31 juli... En nog niet gereserveerd...' Wij hadden nog de keuze uit 2 kostuums: een zwart pak of een zwarte smoking. Ik zou dus zeker in actie schieten en één dezer dagen langsgaan. Veel succes!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik26-4-2009 14:16:27

Dag Vincent,

wij huurden vorig jaar een kostuum voor de bruidegom bij Azaert in de Brabantdam in Gent. Het kostuum huren was 72 euro; de rest van de familie wou eigen kostuums dragen maar anders konden zij een kostuum huren voor 52 euro, dat bijpassend was maar toch net een beetje anders dan dat van de bruidegom. Ik denk dat dat een redelijke prijs is.

We hebben daar een hemd, 'jacquetje' en bijpassend soortement das gekocht (schoenen gekocht bij Brantano tijdens kortingactie ;)
en alles samen lag mijn schoonmoeder aan 275 euro (dus met de schoenen van 75 euro inbegrepen). Je kon wel een jacquetje (zo'n onderjasje dat het pak 'driedelig' maakt) huren (en ik denk dat dat zelfs inbegrepen was in die 72 euro), maar ik was daar in de winkel redelijk verliefd geworden op iets blinkends, vandaar dat we er eentje gekocht hebben. Het hemd kon zeker stukken goedkoper in C&A of zo, maar in zo'n winkel suggereren ze natuurlijk dat het moeilijk is om de juiste kleur te vinden en zo... hou dat in je achterhoofd als je daar liever een redelijke prijs voor betaalt ;-)

In vergelijking met een kostuum kopen (daar hebben we eerst twee dagen voor gewinkeld (mijn jurk had ik in 1 dag ;), is het véél interessanter en het is op maat afgewerkt, ook het aangekochte jacquetje.

We waren heel tevreden over de service; alles paste perfect. Je hebt wel wat geloop (we mochten het pas de dag voordien 's namiddags ophalen en moesten het de maandag voor de middag al (laten) terugbrengen), en als je dan vanuit Gent nog naar Eeklo of Zottegem moet, zeker de dag voor je trouwt, moet je dat volgens mij goed plannen en ben je er best wel wat tijd mee kwijt. Bij ons was dat dus al een gemak (mijn jurk mocht ik de maandag al ophalen, in een bruidswinkel wel te verstaan).

Succes ermee,
groetjes
Vero (al 358 dagen getrouwd ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info