Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur

24-4-2009 11:09:35
Heylaba trouwertjes! Wij trouwen op 25 september in het fabriekspand in Roeselare!Heeft iemand ervaring met traiteur Ma kwizien ui tielt of traiteur Sercu uit Roeselare?
Toedeloe!!

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1006

charlotte

Meld misbruik24-4-2009 13:36:43

Hallo,

Ik trouw volgend jaar ook in het fabriekspand!Wij twijfelen ook tussen sercu en Ma kwizien. Ik heb al van allebei zeer goede kritieken gehoord. Wij maken met allebei eens een afspraak om te luisteren naar hun bevindingen en formules en daarna zullen we kiezen! Veel succes en plezier :) !

sophie
15-8-2009
 Meld misbruik24-4-2009 14:40:43

hallo,

wij trouwen nu op 15 augustus in het fabriekspand en wij werken met traiteur leconte van oudenaarde. Ik ben eerst bij ma kwizien langs geweest hij was zeer vriendelijk, maar ik vond dat we te weinig keuzemogelijkheden hadden in het veranderen van het menu.

succes

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik24-4-2009 15:32:24

vorig jaar naar trouw geweest in fabriekspand met als traiteur ma kwizien. 't was om de vingers af te likken. Vrienden waren trouwens supercontent van de service + hebben volldige menu met ouders en schoonouders vooraf gratis mogen proeven.

leen
10-7-2009
 Meld misbruik25-4-2009 18:10:40

wij trouwen op 10 juli in het fabriekspand met ma kwizien uit tielt, voorlopig zijn we alleszins heel content!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...