Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: indonesie (bali/java/lombok) of Sri lanka (malediven)?

24-4-2009 12:47:30
hey iedereen,

Ik trouw 29.08 en wil echt dringend mijn ticket boeken, alleen zit ik nu mega hard te twijfelen tss indonesie en sri lanka. Iemand ervaringen?

Liefs,
els
deblanckies.trouwen.com

els
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1114

tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-4-2009 17:18:02

hallo Els,

als je enige probleem de bestemming is, gooi dan een muntstuk op en laat het lot beslissen ; beide landen zijn prachtig qua natuur, hebben aangename inwoners en een magnifieke cultuur, dus... (Voor beide landen kan het wel een weekje duren eer je je paspoorten terughebt met de reisvisa).
Veel plezier ginderachter !

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik25-4-2009 11:04:26

hi,

wij gaan op reis naar java-bali voor 1 maand.
vorig jaar zijn we naar thailand geweest... veel mensen die zowel sri lanka als thailand gedaan hebben zeggen dat thailand dan toch mooier is dan sri lanka.
sri lanka is natuurlijk wel klein en kan je bv. met prive chauffeur aandoen.

1 ding nog: recent wel opnieuw grote problemen met de tamil tijgers in het zuiden van sri lanka. best ook eens kijken wat de veiligheid op het moment betreft.

groetjes ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums