Terug naar overzicht
Hey Sarah,Hangt een beetje af van hoelang jullie op reis kunnen. Indien het slechts een week is, dan zou ik een canarisch eiland verkiezen zoals Fuerteventura (toch mooie stranden,zonnig weertje,leuke uitstapjes indien je die wenst,en lekker eten). Als je iets meer tijd hebt kan je iets verder gaan,maar dan wordt het natuurlijk duurder ook. Waar geraak je niet wijs uit bij het zoeken? Ik heb onze huwelijksreis naar Fiji volledig zelf gepland, en ben erop uitgekomen dat dit veel goedkoper is dan via een agentschap. Met toeristische trekpleisters is het misschien anders gezien reisagentschappen daar grote kortingen loskrijgen en particulieren niet. als ik je kan helpen, ik wil best es voor je zoeken!Groetjes,Veerle
Er is iets dat ik niet begrijp... Jullie zijn studenten en hebben geen geld... Toch willen jullie een huwelijksreis. Dat zou bij mij het eerste zijn dat eraan zou gaan, maar allee... Wij werken beiden, hebben een fijn spaarboekje, zijn gewend om jaarlijks op reis te gaan, maar hebben dit jaar toch besloten om onze huwelijksreis slechts 5 dagen in Oostende te laten doorgaan. Een huwelijk kost zo al een bom geld...Ieder doet wat hij wilt natuurlijk!Wij boeken steeds via Sunjets en zijn telkens al héél tevreden geweest. Sunjets is een dochtermaatschappij van Jetair. Je verblijft in dezelfde hotels, vliegt met hetzelfde vliegtuig,... maar voordeliger! Een tip dus!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
wij gaan na de trouw naar Aruba!! ik kijk er al erg naar uit, want heb niet anders dan positieve reacties over gehoord :))*16 mei 2009*
hey, ik wil gerust helpen hoor. maar hoelang kunnen jullie op reis gaan? wat zijn jullie interesses?kan je ook op reis in september of zijn er herexamens?Willen jullie perse alles voorgekauwd hebben en via een reisbureau of willen jullie beetje avontuur en van dag tot dag kijken waar je gaat slapen? willen jullie hotelvakantie of bv. rondtrekken en om de x-aantal dagen ergens anders slapen. groetjes ellen
Hey,het is niet leuk als je zo moet besparen op een huwelijksreis.Voor een goedkopere strandvakantie zou ik kiezen voor Turkije, wat al relatief goedkoper is of Spanje of de canarische eilanden. Een grieks eiland is ook mooi.Zou niet té ver gaan.Het is al duurder in het hoogseizoen dus mss kun je wachten tot in september?Wat wel goedkoper is in het hoogseizoen zijn citytrips, als je daarvan houdt.Rome, Parijs of Barcelona zijn ook mooi voor huwelijksreizen alsook Venetië.Bij citytrips wel opletten waar je gaat eten, bij toeristische trekpleisters erg duur!!Véél geluk!
Hey Sarah,Wij trouwen ook op 11 juli en ik ben ook nu laatstejaarsstudente. Wij gaan naar Mexico maar ik vrees dat ik je daar nu niet echt mee kan verleiden he...Voor de rest is idd Turkije heel mooi en romantisch!Groetjes, Laura