Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

24-4-2009 13:10:55
Hallo,

meiden tis bij mij nog ff 11juli 2009 ma ik begin me ondertussen wel zorgen te maken over de huwelijksreis.
Ik ben alles aan het plannen, en het was zoveel werk zeker alleen te doen en alles in elkaar te passen. aangezien wij beide nog studenten zijn en geen geld hebben moeten we zien naar de prijs, ma desalnietemin willen we een spetterend huwelijk dus dan moet je er zelf wat meer tijd en energie in steken.
Ik dacht dus als ik voor de huwelijksreis een last minute neem moet ik mij daar al geen zorgen over maken. Maar ondertussen begin ik dat ook al te doen. Zeker omdat het perfect moet gaan enzo.

Dus hebben jullie enige aanraders voor de huwelijksreis, een land, plaats hotel of maatschappij?

alvast bedankt!

Sarah

Sarah
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 882

Veerle

Meld misbruik24-4-2009 14:15:54

Hey Sarah,

Hangt een beetje af van hoelang jullie op reis kunnen. Indien het slechts een week is, dan zou ik een canarisch eiland verkiezen zoals Fuerteventura (toch mooie stranden,zonnig weertje,leuke uitstapjes indien je die wenst,en lekker eten). Als je iets meer tijd hebt kan je iets verder gaan,maar dan wordt het natuurlijk duurder ook. Waar geraak je niet wijs uit bij het zoeken? Ik heb onze huwelijksreis naar Fiji volledig zelf gepland, en ben erop uitgekomen dat dit veel goedkoper is dan via een agentschap. Met toeristische trekpleisters is het misschien anders gezien reisagentschappen daar grote kortingen loskrijgen en particulieren niet. als ik je kan helpen, ik wil best es voor je zoeken!
Groetjes,
Veerle

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-4-2009 17:41:50

Er is iets dat ik niet begrijp... Jullie zijn studenten en hebben geen geld... Toch willen jullie een huwelijksreis. Dat zou bij mij het eerste zijn dat eraan zou gaan, maar allee... Wij werken beiden, hebben een fijn spaarboekje, zijn gewend om jaarlijks op reis te gaan, maar hebben dit jaar toch besloten om onze huwelijksreis slechts 5 dagen in Oostende te laten doorgaan. Een huwelijk kost zo al een bom geld...
Ieder doet wat hij wilt natuurlijk!
Wij boeken steeds via Sunjets en zijn telkens al héél tevreden geweest. Sunjets is een dochtermaatschappij van Jetair. Je verblijft in dezelfde hotels, vliegt met hetzelfde vliegtuig,... maar voordeliger! Een tip dus!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik24-4-2009 19:02:44

wij gaan na de trouw naar Aruba!! ik kijk er al erg naar uit, want heb niet anders dan positieve reacties over gehoord :))

*16 mei 2009*

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik25-4-2009 11:01:42

hey,

ik wil gerust helpen hoor.
maar hoelang kunnen jullie op reis gaan?
wat zijn jullie interesses?
kan je ook op reis in september of zijn er herexamens?
Willen jullie perse alles voorgekauwd hebben en via een reisbureau of willen jullie beetje avontuur en van dag tot dag kijken waar je gaat slapen?
willen jullie hotelvakantie of bv. rondtrekken en om de x-aantal dagen ergens anders slapen.

groetjes ellen

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 9:51:08

Hey,
het is niet leuk als je zo moet besparen op een huwelijksreis.
Voor een goedkopere strandvakantie zou ik kiezen voor Turkije, wat al relatief goedkoper is of Spanje of de canarische eilanden. Een grieks eiland is ook mooi.
Zou niet té ver gaan.
Het is al duurder in het hoogseizoen dus mss kun je wachten tot in september?
Wat wel goedkoper is in het hoogseizoen zijn citytrips, als je daarvan houdt.
Rome, Parijs of Barcelona zijn ook mooi voor huwelijksreizen alsook Venetië.
Bij citytrips wel opletten waar je gaat eten, bij toeristische trekpleisters erg duur!!
Véél geluk!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 12:02:55

Hey Sarah,

Wij trouwen ook op 11 juli en ik ben ook nu laatstejaarsstudente. Wij gaan naar Mexico maar ik vrees dat ik je daar nu niet echt mee kan verleiden he...

Voor de rest is idd Turkije heel mooi en romantisch!

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums