Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

honeymoon

24-4-2009 14:58:19
Wij trouwen 27/6/2009 en daarna zouden we heel graag op huwelijksreis gaan. Wie heeft er goede ervaringen of tips? Wij dachten eerder aan Amerika of ergans waar er met de dollar betaald wordt.
We zouden graag twee weken gaan begin juli, budget is 1000 euro per persoon, maar aanpasbaar. Ik denk niet dat we hiermee echt ver gaan geraken.

Rosalie
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 628

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik24-4-2009 15:52:47

Hey Rosalie,
De vlucht staat momenteel aan ca. 400 euro per persoon.
Wijzelf hebben vorig jaar in hartje New York een week verbleven eveneens aan 400 euro p.p. dus het moet zeker wel haalbaar zijn zolang je zakgeld niet meerekent en slim surft....
We hebben alles via internet geregeld (vlucht, verblijf, booking Basketbalmatch en Musical op Broadway,...) en dat liep perfect.
Veel succes ermee!

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik24-4-2009 17:06:45

Hoi,
ik vind het persoonlijk wel wat weinig voor een honeymoon en zeker naar Amerika.
Je moet ook daar gezellig kunnen eten en vieren hé. Het is goed als je primitief eens op reis wil maar voor een honeymoon zou ik het niet doen.
Zou een land dichterbij zoeken waar je kunt genieten en een fatsoenlijk hotel kan nemen en lekker kan eten.
Maar dat is mijn gedacht hé.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Good luck!

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-4-2009 17:09:46

Hoi Rosalie,

Wij gaan naar Florida voor onze honeymoon. We hebben vandaag een vlucht kunnen boeken aan 377,78€ taksen inbegrepen, maar wel vertrek op een dinsdag en terugkeren op een vrijdag, om de weekendprijzen te vermijden. Rechtstreeks bij Airstop geboekt via internet, daar zijn soms heel lage prijzen te bekomen!
Het hangt er natuurlijk van af hoe lang jullie willen blijven en wat jullie willen doen/krijgen voor de rest van het budget. En een budget van de overblijvende 600€ is nu toch al snel bijna 800$ hé.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...