Terug naar overzicht
Hey Rosalie,De vlucht staat momenteel aan ca. 400 euro per persoon.Wijzelf hebben vorig jaar in hartje New York een week verbleven eveneens aan 400 euro p.p. dus het moet zeker wel haalbaar zijn zolang je zakgeld niet meerekent en slim surft....We hebben alles via internet geregeld (vlucht, verblijf, booking Basketbalmatch en Musical op Broadway,...) en dat liep perfect.Veel succes ermee!
Hoi,ik vind het persoonlijk wel wat weinig voor een honeymoon en zeker naar Amerika.Je moet ook daar gezellig kunnen eten en vieren hé. Het is goed als je primitief eens op reis wil maar voor een honeymoon zou ik het niet doen.Zou een land dichterbij zoeken waar je kunt genieten en een fatsoenlijk hotel kan nemen en lekker kan eten.Maar dat is mijn gedacht hé.Je moet doen waar je je goed bij voelt.Good luck!
Hoi Rosalie,Wij gaan naar Florida voor onze honeymoon. We hebben vandaag een vlucht kunnen boeken aan 377,78€ taksen inbegrepen, maar wel vertrek op een dinsdag en terugkeren op een vrijdag, om de weekendprijzen te vermijden. Rechtstreeks bij Airstop geboekt via internet, daar zijn soms heel lage prijzen te bekomen!Het hangt er natuurlijk van af hoe lang jullie willen blijven en wat jullie willen doen/krijgen voor de rest van het budget. En een budget van de overblijvende 600€ is nu toch al snel bijna 800$ hé.Veel succes!