Terug naar overzicht
Lien.Neem maar alle twijfel weg: Bart heeft een goede installatie, kan uitstekend voor de sfeer zorgen (vooral de opwarming vooraf) en wisselt goed af Niet twijfelen dus!
Hey,wij hebben ook informatie gevraagd, maar ik vond hem niet goedkoop, en aangezien wij alles zelf moeten betalen, kijken wij ook wel naar de prijs. Hij klonk heel sympathiek en begreep meteen wat wij wilden, dus ik had er wel alle vertrouwen in.Veel succes ermee!Lieve
wij
Sorry, ik was te vlug.Wij zaten onlangs ook op een huwelijk waar Bart De Graaf draaide. Het was gigantisch goed! Niet te doen. Een ganse avond ambiance, al van voor het dansfeest begon stonden de mensen te dansen en plezier te maken.Zeker niet twijfelen. Een goeie keuze. Hij draait goeie muziek voor alle leeftijdscategoriën. Jong en oud stonden te dansen.Wij gaan hem ook nemen voor ons huwelijksfeest en ik ben er van overtuigd dat het spetterend zou zijn.Ik heb prijzen vergeleken bij andere DJ's en het was goed qua prijsklasse vond ik. Zeker niet overdreven duur. Het is de prijs die je betaald voor een goeie DJ.Hierop wil ik niet besparen omdat gans je avondfeest van je DJ afhangt.Het voordeel vind ik, dat hij al vanaf 19h00 begint te draaien (zachte muziek natuurlijk) en zo geraakt iedereen als in dansfeest.Vele DJ's beginnen pas rond 22h00.Wij zaten al bij het dessert al dansend naar het buffet te gaan.Je moet eens kijken op zijn website: hij draait in veel feestzalen die hem ook altijd aanraden als je het hen vraagt.Zou zeggen: doen!
Wij hebben al 2x een trouwfeest meegemaakt met Bart De Graaf, en 2x geslaagd. Vandaar dat we hem nu voor ons feest ook geboekt hebben! Zoals anderen al schreven, de opwarming tussenin brengt de sfeer er al in.