Terug naar overzicht
HeyWij vertrekken pas 17 juli dus ik hoop dat het tegen dan beter zal zijn. Mijn ouders daarentegen vertrekken volgende week vrijdag. Zij zijn een pak ongeruster. Moest het erger worden komen ze hun hotel niet uit zeggen ze :sPff wat vooruitzichten!Je hebt nog wel even he, blijven hopen!Groetjes, Laura
Ik weet niet over welke ziekte het juist gaat. Heb het nieuws niet gezien. Maar je kan misschien best eerst langs je huisarts gaan. Vraag wat inlichtingen. Symptomen, gevolgen,... en wat je hier het beste tegen doet. Vraag misschien ook of hij iets voorschrijft voor als het zover zou komen. Ginder is het misschien moeilijker om aan een fatsoenlijke dokter te geraken. Ook je reisburo kan je bellen. Die weten vaak ook wel wat meer. groetjes, Carolina
HalloIk heb al aan jullie moeten denken nav die varkensgriep. Moet weer lukken natuurlijk.Ik vrees dat het vrij ernstig is want ze vrezen voor een pandemie. Iedereen loopt daar ook rond met een maskertje.Ik denk je best eens navraag doet bij het reisbureau. Ik duim dat het veilig genoeg is om te vertrekken!xxx
Hallo,Wij gaan ook op reis naar Mexico eind juli. Hoop dat het tegen dan wel beter zal zijn!Nu las ik deze morgen in de krant dat het ergste in Mexico city is. Aan Cancun en Playa del Carmen hebben ze helemaal geen last. Alle reize van jetair gaan gewoon door, Joker heeft zijn reisschema wat aangepast.Nu wij doen wel een rondreis in Yucatan en dan strand in Tulum. Hopelijk is het daar niet te erg.Inderdaad je informeren bij reisorganisatie en dokter!Grtz,Mieke
Hallo,Wij vertrekken op 29 mei naar Playa del Carmen, wij trouwen er op 4 juni.Weten echt niet goed wat doen.Hier toch nog een wettelijk huwelijk proberen te regelen voor 4 juni of gewoon afwachten? Onze ringen zijn klaar en daar staat 4 juni in. Zou stom zijn als we op een andere datum zouden moeten trouwen door da griepvirus. Op 20 juni is ons trouwfeest hier in België. Kunnen moeilijk een feest geven als we niet getrouwd zijn.Groetjes van een overbezorgde bruid
goh, echt ga je het natuurlijk nooit echt weten he... de kans op besmetting is vrij klein lijkt me (afhankelijk van bestemming bedoel ik dan)maar voor mij zou dit een reden zijn om misschien toch te annuleren. mijn vriend zat 1 maand op stage in een boerendorp tijdens de vogelgriep in turkije. was ook geen pretje, want ergens denk je daar dan toch aan. groetjes ellen
Wij hebben onze huwelijksreis naar Mexico en vertrekken op 10 juli.Rond Cancun en ook streek Playa del Carmen zijn er nog geen gevallen bekend. Ik was ook doodongerust, maar het lijkt nu wel mee te vallen hoor.Er zijn anti-virale middelen voorhanden nu blijkbaar. Gewoon eventjes afwachten denk ik en op je hoede zijn en achteraf ook bij het minste naar de dokter!Valerie04/07/09
http://www.diplomatie.be/nl/travel/countrydetail.asp?CO...
Hoi,Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, het was een prechtige dag maar nu is er toch een serieuze domper op onze feestvreugde, wij vertrekken nl vannacht nr Mexico, Playa del carmen. Heb al met verschillende organisaties contact gehad en niemand durft zich echt uitspreken. Feit is dat als we de reis annuleren we al ons geld kwijt zijn, want dit is voorlopig geen geldige annulatiereden daar er geen negatief reisadvies is vanuit belgie....Ik heb al serieus wat tranen gelaten...els
Goh Els, ik kan me goed voorstellen hoe ongerust je bent! Maar ik ben er zeker van dat er al lang een reisverbod zou geweest zijn als het risico te groot is. Wij willen inderdaad ook niet annuleren om dezelfde reden, en we zien het ook niet zitten om een alternatief te kiezen! Veel succes meisje, en laat zeker iets weten als je nog nieuws hebt!Groetjes!