Terug naar overzicht
Mijn zus is mijn getuige en idd de enigste taken zijn ondertekenen, vrijgezelle organiseren en mooi wezen in de suite. Zou het anders ook niet weten. Eventueel zorgen voor een verrassing tijdens de feest...Groetjes, Laura
hallo lies,en waarom zou je broer jouw vrijgezellige avond niet organiseren ? Dàt zou nog eens origineel zijn ! Eén man met een hele resem vrouwen op stap, denk je dat hij het niet zou zien zitten ?.. Als je hem de namen van de personen geeft die je er zeker bij wil en de rest aan hem en de vriendinnen overlaat... kan toch best geestig zijn ? Als getuige is zijn enige verplichting om handtekeningen te zetten maar hij mag ook een speechke voor jullie in elkaar steken bv.(als hij wil) of één of andere komische "act" brengen of zo, alles hangt ervan af wat voor persoonlijkheid het is, hé. Heb ooit een act zien doen door 3 mannen -w.o. de getuige-, die met bonte krulpruiken en in de meest onvoorstelbare outfit dansten op een populaire hit en heel de zaal lag plat van het lachen !...Praat er eens over met hem en ook de andere getuigen, misschien kunnen ze dan samen wat doen ?Veel sukses nog ! Groetjes.
Ze kunnen ook voorlezen in de kerk. Bij ons brengen de getuigen de ringen aan aangezien wij geen bruidskindjes hebben. De getuigen van mijn toekomstige geeft mijn ring aan hem en mijn getuige geeft de ring van mijn toekomstige aan mij.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/