Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Taken getuige...

26-4-2009 11:36:50
Hoi,

Ik heb mijn broer als getuige gevraagd, maar weet niet zo goed welke andere taken die nog heeft, naast het ondertekenen van het huwelijkscontract. Op sommige sites vind ik ook dat hij een vrijgezellenavond mag/moet organiseren, maar omdat het m'n broer is, is dat misschien wat raar, zo'n vrouwelijke vrijgezellenavond in elkaar steken:)...Welke dingen zou hij zeker moeten/mogen doen?

Groetjes,
Lies

Lies
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2770

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 11:57:59

Mijn zus is mijn getuige en idd de enigste taken zijn ondertekenen, vrijgezelle organiseren en mooi wezen in de suite.
Zou het anders ook niet weten. Eventueel zorgen voor een verrassing tijdens de feest...

Groetjes, Laura

tami
26-6-2010
 Meld misbruik26-4-2009 12:04:14

hallo lies,

en waarom zou je broer jouw vrijgezellige avond niet organiseren ? Dàt zou nog eens origineel zijn ! Eén man met een hele resem vrouwen op stap, denk je dat hij het niet zou zien zitten ?.. Als je hem de namen van de personen geeft die je er zeker bij wil en de rest aan hem en de vriendinnen overlaat... kan toch best geestig zijn ?
Als getuige is zijn enige verplichting om handtekeningen te zetten maar hij mag ook een speechke voor jullie in elkaar steken bv.(als hij wil) of één of andere komische "act" brengen of zo, alles hangt ervan af wat voor persoonlijkheid het is, hé.
Heb ooit een act zien doen door 3 mannen -w.o. de getuige-, die met bonte krulpruiken en in de meest onvoorstelbare outfit dansten op een populaire hit en heel de zaal lag plat van het lachen !...
Praat er eens over met hem en ook de andere getuigen, misschien kunnen ze dan samen wat doen ?
Veel sukses nog ! Groetjes.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 19:00:16

Ze kunnen ook voorlezen in de kerk. Bij ons brengen de getuigen de ringen aan aangezien wij geen bruidskindjes hebben. De getuigen van mijn toekomstige geeft mijn ring aan hem en mijn getuige geeft de ring van mijn toekomstige aan mij.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...