Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

26-4-2009 12:08:41
Hallo allemaal

Ik heb nog een vraagje ivm de uitnodigingen. Wij trouwen op 4 juni, volgend jaar welteverstaan:) Nu vroeg ik mij af wanneer we best op zoek gaan naar onze uitnodigingen. Ik had gedacht in de loop van januari of is dit wat laat? Wanneer zouden jullie de uitnodigingen verzenden?

groetjes

lindsy
4-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 537

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik26-4-2009 12:13:46

Hallo,

Uitnodigingen worden pas 6 weken op voorhand verzonden hé.
Aankondigingen kunnen vroeger natuurlijk.

GRoetjes Lindsay

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik26-4-2009 12:26:25

Ik denk dat dat wel goed zit. Wij trouwen 29 mei volgend jaar & mijn zus, die grafisch ontwerpster is, zal de uitnodigingen ontwerpen. Dus zij zal er wel wat vroeger aan beginnen. Als je ze gewoon bij de drukker uitkiest, of via internet, is januari zeker niet te laat. Wij zullen de onze waarschijnlijk ook 6 tot 8 weken voor onze trouw versturen. :)

tami
26-6-2010
 Meld misbruik26-4-2009 12:41:39

hallo Lindsy,

er staat geen datum op wanneer je best begint te zoeken ; je kan nu al beginnen rond te kijken, in boeken of via internet, om te zien of er iets tofs tussen zit, of gewoon om je ideeën te geven.
Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt ; ze zijn klaar in powerpoint, nog niet geprint natuurlijk (onze datum 26 juni 2010...).
Ik ben er gewoon aan begonnen van toen ik "het" beeld gevonden had dat erbij hoorde.
Meestal worden ze 6 weken op voorhand verzonden.
Zoals iemand op dit forum eerder terecht opmerkte : niemand houdt meestal jullie uitnodiging bij (behalve jullie zelf en je ouders), dus dit is wel een post waarop je veel kan besparen als je wil. Dat is ook de reden waarom wij de onze zelf maken. Maar vrijheid, blijheid, hé, elkeen doet wat hij wil.
Groetjes.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 14:13:56

Wij zijn beginnen zien rond Pasen en trouwen 11 mei, dus januari is echt nog wel goed opt tijd!
Morgen gaan we ze op de post doen, en er zijn al enkelen persoonlijk afgegeven. maar het hangt ook wel af van drukker tot drukker. Want onze proefdruk was op 1 dag af, terwijl ik van sommigen hoor dat ze een week moeten wachten, hangt denk ik af van het soort ontwerp dat je wil. Standaard kunnen ze snel maken, als je zelf iets ontwerpt zal het al wel wat langer tijd in beslag nemen.

Groetjes, Laura

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 17:26:56

ik bedoel, we trouwen op 11 juli...

inge
27-6-2009
 Meld misbruik26-4-2009 17:46:47

Wij trouwen op 27 juni, ik heb de kaartjes van vrijdag in men bezit.
We zijn nu stilaan de adresjes aan het schrijven, ik zou ze graag in de loop van volgende week willen uitdelen.
Ik ben men zoektocht een 4 maanden van te voren begonnen, pffft, moeilijke bevalling geweest. Men nichtje heeft ze op den duur grafisch ontworpen, eens de drukker de bestelling binnen had,hebben we 3 dagen moeten wachten.
Zo heb je een beetje een gedacht, alles kan heel snel gaan hoor, als je maar weet wat je wil ;-)
Veel plezier nog,
Groetjes, Inge

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 17:56:11

Wij zijn vorige week zaterdag onze uitnodigingen gaan kiezen bij AVA (héél veel keuze! veel boeken van verschillende uitgeverijen), woensdag hadden we de proefdruk en komende week zullen ze reeds klaar zijn! Het kan dus snel gaan! Bij de drukker duurde het echter langer, want daar moest ik rekenen op 3 weken na het kiezen voor ze in ons bezit te hebben. Normaal gezien worden de uitnodigingen 8 weken op voorhand rondgedeeld of verstuurd. Dus zo kan je even gaan rekenen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info