Terug naar overzicht
Bij ons staat het erop, maar als je voor de kerk trouwt wordt dat inderdaad meer en meer weggelaten. Vorig jaar trouwde een goede vriendin, maar net die dag vertrokken wij ook op reis. Ik ben dus niet naar de kerk kunnen komen, maar wel nog naar het gemeentehuis. Ik was erg blij dat ik wist om hoe laat ze trouwde, maar anders had ik het zo wel gevraagd, hoor.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij hebben het wel gedaan! Velen zeiden ons dat we dat beter niet deden, want dat daar mensen gaan op af komen... maar dat vinden we niet erg.Meestal zullen mensen toch naar de kerk komen als ze kunnen en enkel naar het gemeentehuis als het bijvoorbeeld voor de kerk voor hen niet lukt.Dat vind ik persoonlijk niet erg, ik wil dat niet in 'intieme kring' houden :-)Dat extra zinnetje op de uitnodiging zal zoveel plaats niet innemen hé! :-)GroetjesLien01/08/2009
hey,wij hebben het wel op de uitnodigingen gezet.maar er staat wel op dat iedereen welkom is in de kerk.groetjes Daisy25/09/2009
Bij ons staat de uur en locatie van gemeentehuis er niet op. We houden dit liever enkel voor de suite. Enkel de kerk is vermeld op de aankondiging.
Wij hebben de wet doelbewust niet op onze uitnodiging gezet omdat er relatief weinig tijd is tussen wet en kerk. In de buurt van de kerk waar we trouwen is het heel moeilijk om parkeerplaats te vinden. Voor ons met het suite-vervoer is dat geen probleem, wij mogen staan op voorbehouden plaatsen, maar als mensen mee naar de wet gaan en dan naar de kerk moeten, zullen ze heel ver moeten zoeken voor een plaatsje. We wilden vermijden dat mensen daardoor te laat in onze mis zouden zijn, dus hebben we enkel de kerk op de uitnodigingen gezet.groetjesKirsten