Terug naar overzicht
Ik vindt dit wel een beetje raar. In de homilie verklaart de priester het evangelie dat er net voor kwam. Hij legt in mensen taal uit wat de betekenis juist is. Dan ga je al een tekst moeten zoeken dat over hetzelfde thema gaat als je evangelie. veel succes ermee,groetjes, Carolina
Een homilie hoeft toch niet persé over het voorgelezen Eucharistie gaan?Onze diaken, die een vriend is van de familie van mijn verloofde, gaat bij ons onze homilie schrijven die dan specifiek voor ons van toepassing is en ons leven samen met de familie en vrienden. Dat is echt een persoonlijk iets. Het is dus niet ongebruikelijk dat er iemand anders is die de homilie schrijft.Voorbeelden heb ik nu niet direct, juist omdat dit vaak persoonlijk is en nog niet in misboekjes opgenomen wordt. Maar misschien moet je eens op google op verschillende termen zoeken en vind je op die manier wat.Veel succes alvast!Groeten,Eva
Is natuurlijk wel gemakkelijk voor de pastoor... Dat is eigenlijk het enige uit heel het boekje dat hij zelf moet doen! En daar betaal je dan €200 voor... Hmm...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey,Je kan eens kijken op www.pastonet.be Veel succes ermee!!