Terug naar overzicht
Hey Lesley,bij ons nog 48 en krijg het ook stilaan zene :)xxxCindy
Bij mij nog 11 daagjes en toen ik op 50 dagen zat was ik al niet meer te houden van de zenuwen.Als jullie gezellig willen kletsen mag je mij altijd toevoegen.bolle.b@hotmail.comGroetjes
hoi bij ons is het nog 39 keer slapen alsek er zo aan denk dan beginnen de zenuwen toch wel , al goe hebbek men werk nog dat voor wat afleiding zorgt groetjes
De mijne staat vandaag op 47... Spannend allemaal hé!Hopelijk is iedereen op schema ;-)Aline en Kristof13/06/2009
Hey naamgenootje,bij mij staan er nog 61 dagen op de teller. Inderdaad, de zenuwen beginnen zo af en toe de kop op te steken. Vooral omdat ik er nog niet uit ben hoe ik mijn haar precies ga doen en heb nog geen proefmake-up laten doen, toch wel nog 2 belangrijke punten op mijn to-do lijstje!Groetjes,Lesley
20 juni, in welke gemeente/stad? Bij ons in Zottegem; en sinds vorige week beginnen de zenuwen ook op te komen... moeten nog vervoer vinden, uitnodigingen moeten zo snel mogelijk de deur uit, .....
wij trouwen in Ninove.alles is praktisch in orde, de uitnodigingen zijn al weg, 85% heeft al gereageerd, vervoer is geregeld, bruidsboeket is besteld, en op 9 mei heb ik mijn eerste pasbeurt :-)
spannend die eerste pasbert! Heb de mijne vorige vrijdag gehad, viel heel goed mee, was blij om het kleed nog eens te zien en aan te hebben in de goeie maat (toen ik t bestelde in oktober was t 2 maten te klein en dat zorgde toch voor wat twijfel hoe het nu juist ging "vallen")...