Terug naar overzicht
Natalie,ik zag laatst dit : .... jaar samen+ 2 prachtige kinderen+ nog steeds verliefd (dit is onderlijnd)= trouwen !of bedoel je de tekst binnenin de uitnodiging want dat is niet heel duidelijk ?Groetjes.
Ik heb er ook al een paar gezien waar de kinderen het nieuws aankondigen: ... en ... kondigen aan dat hun ouders gaan trouwen!Of 'ons is de naam ... (achternaam papa) al gegeven, nu krijgt ook mama hem voor t leven'... of zoiets...groetjes,Nele
Tips welkom voor vooraan op de uitnodiging + binnenin...
Hallo,Bij ons is de tekst ook: S, K en F zijn bij het huwelijk aan te kondigen van hun mama en papa ....Aan de voorkant heeft onze oudste van 7 geschreven: mama en papa gaan trouwen (daarna ingescand) en onze 2de zoon heeft ons getekend op zijn manier en dat staat ook op de kaart bij de tekst. Ons dochter doet dan weer wat speciaals op de dag zelf.Zo worden ze er toch met alles wat bij betrokken.Groetjes,Cindy
wij hebben het volgende:(op de voorzijde): Na wederzijds overlegen rijp beraad,alle waarschuwingen ten spijt,in overweging nemendedat de leeftijd er isen het verstand toch nooit komt,hebben mama en papa besloten om te trouwen !!! X en X.(Dit stukje tekst komt op de linkerbinnenzijde.De binnentekst wordt eigenlijk geschreven door de jongens:Met veel mensen om hen heen, zullen zij hun ja-woord geven, één voor één.Dit vond ik ook een leuk tekstje:Na lang zeuren moet het maar eens gebeuren.Nu heeft mama eindelijk haar zin,want ze krijgt haar lang verwachte ring.grtz
Bedankt al voor de leuke tekstjes!Ik wou graag er iets op vermelden met de tekst 'rozenblaadjes gooien'... mag liefst iets grappig zijn...Nog suggestie's?
hallo,wij hebben staan,Na lang zeuren moet het maar eens gebeuren.Nu heeft mama eindelijk haar zin,ze krijgt haar lang verwachte ring.groetjes Daisy25/09/2009