Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen kindjes

26-4-2009 22:07:27
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke, toffe tekst om op onze uitnodigingen te zetten. Wij hebben al 2 kindjes dus het zo tof zijn om iets verwijzend naar hun te vermelden. Iemand goede tips???

Natalie
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 523

tami
26-6-2010
 Meld misbruik26-4-2009 22:56:58

Natalie,

ik zag laatst dit :

.... jaar samen
+ 2 prachtige kinderen
+ nog steeds verliefd (dit is onderlijnd)
= trouwen !

of bedoel je de tekst binnenin de uitnodiging want dat is niet heel duidelijk ?
Groetjes.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik27-4-2009 8:19:35

Ik heb er ook al een paar gezien waar de kinderen het nieuws aankondigen: ... en ... kondigen aan dat hun ouders gaan trouwen!
Of 'ons is de naam ... (achternaam papa) al gegeven, nu krijgt ook mama hem voor t leven'... of zoiets...
groetjes,
Nele

Natalie
12-6-2010
 Meld misbruik27-4-2009 15:41:40

Tips welkom voor vooraan op de uitnodiging + binnenin...

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik27-4-2009 20:03:39

Hallo,

Bij ons is de tekst ook: S, K en F zijn bij het huwelijk aan te kondigen van hun mama en papa ....
Aan de voorkant heeft onze oudste van 7 geschreven: mama en papa gaan trouwen (daarna ingescand) en onze 2de zoon heeft ons getekend op zijn manier en dat staat ook op de kaart bij de tekst. Ons dochter doet dan weer wat speciaals op de dag zelf.
Zo worden ze er toch met alles wat bij betrokken.

Groetjes,

Cindy

SOFIE

Meld misbruik27-4-2009 21:13:59

wij hebben het volgende:
(op de voorzijde):
Na wederzijds overleg
en rijp beraad,
alle waarschuwingen ten spijt,
in overweging nemende
dat de leeftijd er is
en het verstand toch nooit komt,

hebben mama en papa besloten
om te trouwen !!!
X en X.
(Dit stukje tekst komt op de linkerbinnenzijde.

De binnentekst wordt eigenlijk geschreven door de jongens:
Met veel mensen om hen heen, zullen zij hun ja-woord geven, één voor één.

Dit vond ik ook een leuk tekstje:

Na lang zeuren moet het maar eens gebeuren.
Nu heeft mama eindelijk haar zin,
want ze krijgt haar lang verwachte ring.

grtz

Natalie
12-6-2010
 Meld misbruik28-4-2009 14:12:57

Bedankt al voor de leuke tekstjes!
Ik wou graag er iets op vermelden met de tekst 'rozenblaadjes gooien'... mag liefst iets grappig zijn...
Nog suggestie's?

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik30-4-2009 13:46:04

hallo,

wij hebben staan,
Na lang zeuren moet het maar eens gebeuren.
Nu heeft mama eindelijk haar zin,
ze krijgt haar lang verwachte ring.

groetjes Daisy
25/09/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info