Terug naar overzicht
Idd een jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Wilden 16/5 of 23/5 maar beiden optie, dus hebben we er maar 9/5 van gemaakt en eerlijk gezegd ben nu blij dat ik nog maar 12 daagjes moet wachten ipv 1 of 2 weken meer.. Wij wilden echt de zaal, dus de datum wijzigen was onze enige optie. Ben je snel vergeten hoor! Veel succes met je voorbereidingen. Eens je een zaal hebt, is het zaaaaaaaaalig :)
Hey,Wij hebben ook de datum aangepast aan de zaal. Als het echt je droomzaal is dan maakt de datum niet veel uit vind ik persoonlijk. Ik had nergens anders willen trouwen dan daar.Geen zorgen! En bespreek samen met je ventje een andere datum. "Waar" is belangrijker dan "wanneer".Succes!
Dag Sofie,wij hebben de datum laten vastleggen aan de hand van de zaal. Wij wisten rond welke periode we wilden trouwen en welke zaal en dan gewoon samengezeten voor de beschikbare data.Als dat echt de zaal is die je wilt, dan is 1 of 2 weekjes verschil toch niet zo erg?Groeten,Eva
Ja jullie hebben wel gelijk, locatie gaat voor datum en op het weer hier in België kun je toch niet rekenen. Ik heb dan alleen zo van die doemscenarios in mijn hoofd dat het de 15de een stralende dag zal zijn en de 29ste zal regenen ;-)de eigenaar heeft trouwens net laten weten dat hij de optie van het ene koppel gaat inkorten tot 1 week ipv 2 omdat wij al gaan reserveren dus mss zit het er toch nog in voor de 15de, laat ons hopen!
Voor ons ging de locatie ook voor op de datum. We wouden op 1 augustus trouwen omdat mijn ventje zijn aanzoek gedaan heeft op 1 augustus. Maar heel wat zalen zijn gesloten of volgeboekt. Toen we de locatie van onze dromen tegenkwamen (hof van craynbergh in keerbergen) hebben we besloten de trouw een week op te schuiven. En inderdaad, eens die zaal is vastegeldg is er al een grote last minder hoor.veel succes!Nele 08-08-09
Wij hadden net hetzelfde voor met onze zaal! Ik wilde 22 mei 2010, & dit was al bezet, dus is het ook 29 mei 2010 geworden. Eerst een kleine ontgoocheling, maar nu ben ik er zo aan gewend, & zou ik het niet meer anders willen! :)
Hey Sofie!Wij trouwen ook op 15/05/2010.Ik heb onze zaal reeds in oktober of november vastgelegd en zelfs toen waren er al zalen bezet op onze datum. Blijkbaar een heel populaire datum.Het is inderdaad geen ramp als je de datum moet wijzigen, maar ik kan mij best inbeelden dat je er toch al aan gehecht bent...en het erge zou ik vinden dat je de nieuwe datum ACHTER de andere zet... Moest je dan eerder trouwen zou de 15e mei voorbijgaan zonder er acht op te slaan, maar als je de 29e pas trouwt, denk ik dat je misschien die 15e wel zo iets zou hebben van 'ohh normaal was het vandaag al onze dag".Allé zo zou ik dat toch ervaren!Maar het is zoals de bruidjes hier onder al schreven: het is geen ramp hé.Als je de feestzaal van je dromen gevonden hebt, zou ik er ook voor gaan, eender welke datum! en wie weet neemt het koppel voor jullie de zaal niet en kan je je datum wel behouden!Geen paniek dus!Succes nog!Vicky15/05/2010
Hey,Ik weet niet of jullie er al op gelet hebben, maar 15 mei 2010 is het weekend van Hemelvaart en dan zijn er heel veel communies. Wij trouwen het weekend erna op 22 mei 2010. Dan is het ook een verlengd weekend (maandag is dan pinksterenmaandag). Bovendien is het gemakkelijker om dan een fotograaf, zaal, kerk enzo te vinden. Bij ons is het stadhuis ook gesloten op 15 mei 2010.Veel succes, ik hoop dat je toch je zaal kunt hebben op je datum naar keuze! Groetjes,Brenda.22 mei 2010.
Dat van die communies wist ik maar dat het gemeentehuis zou gesloten zijn? Hemelvaart valt toch de donderdag dus dan zullen ze de zaterdag toch niet sluiten? en communies in de kerk zijn meestal zondag dacht ik...Probleem is dat de fotograaf die ik zou willen enkel nog 15/05 kan en niet 29/05 bvb dus ja eerder omgekeerd in ons gevalEcht moeilijk , je moet met zoveel dingen rekening houden, 8-9 mei is dan weer het weekend van moederdag en 22 zit onze zaal ook al vol...we zullen zien dit weekend wat het uiteindelijk wordt!
Hallo,jammer te horen dat je feestzaal net in optie stond... Wijzelf trouwen ook op 15.05.10 en wou je heel even feliciteren :-)Groetjes en veel succes gewenst!