Terug naar overzicht
Hey Patrick en Tom,Ik vind de Waterhoek gewoon fantastisch! Wij geven er de komende zomer ons trouwfeest (04/07/2009) maar we hebben er al meerdere feesten meegemaakt. Als je op hun website gaat kijken zie je meestal wel acties voor moederdag, vaderdag, lentebrunch, ... Als je daar een keertje naar toe gaat krijg je eigl al een voorsmaakje van de kwaliteit van het eten + dan zie je het geweldige dessertenbuffet, want dit is echt overheerlijk. ;-)Qua inrichting ... tja dat weet ik echter niet goed ... wij hebben hen nl 'carte blanche' gegeven, behalve de kleuren van het tafellinnen (lichtgrijze met muntgroen). Ik heb hun zalen al meermaals gedecoreerd gezien, en het was altijd heel elegant. Maar de lieve dames ginds staan zeker open voor jullie opmerkingen, vragen en wensen hoor ... Gewoon een keertje langsgaan en het even bespreken hé. En zeker niet vergeten om je eens in te schrijven voor één van hun 'feesten' om te gaan proeven hé. :-)Veel succes alvast!Groetjes,Eef
Eef, in ieder geval al heel erg bedankt voor snelle reactie. En wens je het allerbeste voor je trouw.Groetjes van ons
Wij zijn vorig jaar 12 april getrouwd in De Waterhoek. Wij waren super content en hebben enkel goede commentaren gekregen. De decoratie was heel mooi (wij hadden de zwembadzaal) en het eten was voortreffelijk. Het dessertenbuffet was top. Ik zou zeker aanraden om bij de opening van het dessertenbuffet te kiezen voor de animatie (ze vragen dit aan jullie tijdens de besprekingen). Ik zou ook zeker eens gaan proeven want ik heb gehoord dat er ondertussen een nieuwe kok is.