Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

korte huweljksreis

27-4-2009 12:45:58
Hallo
Vermits wij al in mei naar Amerika gaan en we in september trouwen, zal er geen grote huwelijkreis inzitten. Hebben jullie soms ideetjes voor een korte huwelijksreis (3-4 dagen)?
Dankjewel!

Sabine

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 397

Sarah
30-4-2010
 Meld misbruik27-4-2009 13:00:21

Hangt af van jullie interesses natuurlijk maar ik heb altijd gehoord dat Marrakech de moeite is (prachtige paleizen, de menara, etc). En ideaal voor 4 dagen.
Anders heb je ook nog Venetie, Sint Petersburg, Praag, etc tenzij je geen zin hebt in een city trip natuurlijk =).

Erna
19-2-2010
 Meld misbruik27-4-2009 13:53:02

Kijk eens op www.kasteelovernachtingen.nl . Lekker romantisch overnachten in prachtige kastelen in Frankrijk, Nederland enz...

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik27-4-2009 15:09:42

ja, dit hangt volledig af waar jullie zin in hebben. Wij zijn naar de moezelstreek in duitsland geweest, zeer mooie natuur, heel rustig. Niet ver met de wagen (350km) en het is een wijnstreek dus het weer moet er wel zacht zijn.

candy
23-5-2009
 Meld misbruik27-4-2009 21:23:38

Hey
Wij trouwen de 23ste. we hadden graag de 24ste vertrokken maar dit was niet evident.. maar we moeten wel de 29ste terug kunnen keren want de 30ste moeten we naar een communie.
Dus hebben we gezocht wat de zondag vertrok en de vrijdag terug kom. geloof me, niet evident!!!!!
En wij moeten zelfs de 25ste om 4u vertrekken om rond de 8 toe te komen in Turkije want anders moetsten we weglopen op ons feest.

wij gaan naar Turkije met Pegas. Beter servies voor je speciale dag en speciale hotels. Belek.. rustig en ideaal om kindjes te maken. :)

Lesley
7-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 19:46:25

Wij gaan ook een 4daags doen naar de stad van de liefde Parijs. Wij trouwen op vrijdag, vertrekken op maandag en zijn terug vrijdag....

Groetjes Lesley
07-08-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...