Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen op 3 juli 2009

27-4-2009 13:52:12
Hallo iedereen, zijn er nog mensen van Sint-Truiden die op 3 juli 2009 trouwen?
Bij mij beginnen de zenuwen wel te spelen. Alles is bijna geregeld, alleen de bloemen nog. UItnodigingen zijn we persoonlijk gaan afgeven,echte aanrader om te doen ,want wij hebben onmiddelijk van iedereen antwoord gehad dat ze kwamen , uitgezonderd van een paar mensen, dus niet oneindig wachten op hun antwoord. Is bij jullie ook alles al geregeld en gaan jullie op huwelijksreis en waar?

Nathalie
03-07-09

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 346

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik27-4-2009 14:25:19

Hey

Wij trouwen op 3 juli voor het gemeentehuis! Dus ergens wel mee op jullie dagje. Onze grote dag is echter 8 dagen later, op 11 juli.
Wij zijn nu ook bezig met de uitnodigingen. En geven ook zoveel mogelijk persoonlijk af, maar er zijn echt mensen waar we niet geraken (wegens tijdsgebrek met mijn thesis).
Bij ons is bijna alles geregeld, het belangrijkste nog op de lijst zijn de bloemen en eventueel de kapper enz. En dan voor de rest nog wat details.
Wij vertrekken 17 juli op huwelijksreis naar Mexico :))

Neem gerust een kijkje op onze site:
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Groetjes, Laura

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik27-4-2009 19:19:31

wij trouwen ook op 3 juli
uitnodigingen gaan we in begin mei gaan afgeven, morgen mogen we ze halen bij de drukker. Alles is ook zo ongeveer geregeld.
Kaars en ringen nog ophalen, notaris in orde brengen, kleed halen, schoenen zoeken, misboekje laten goedkeuren en afdrukken, dj contacteren om liedjes te kiezen en onze dans nog...veel succes

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 10:43:53

Hey,

Mijn 'verhaal' lijkt opvallend goed op dat van Laura.
Wij trouwen op 26 juni voor de wet, en op 11 juli is er dan de kerkelijke trouw + feest. Onze uitnodigingen worden deze week gedrukt, dus vanaf volgende week zullen we ze versturen. We zullen er ook enkele ronddragen, maar zeker niet allemaal, het zijn er 220, dus dat is haast onmogelijk, en ook ik zit met een thesis die eind mei binnen moet,dus veel tijd heb ik ook niet over, jammer want dat lijkt me wel heel leuk... Dan ben ik eindelijk afgestudeerd, en een goeie maand later trouwen we, Olé!
We moeten ook niet meer zoveel doen, ik denk alleen nog bloemen en wat details (misboekje doorsturen nr drukker, nogmaals dj en fotograaf contacteren...) Vorige week de menu vastgelegd, dus dat is dan ook weer geregeld...
Wij gaan naar Andalusië op huwelijksreis naar Clubhotel Riu CHiclana. Ik verlang hier al evenveel naar dan naar onze trouw ;-) (=superveel!)
Zenuwen heb ik eigenlijk niet, ik verlang er gewoon heel erg naar...

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...