Terug naar overzicht
Hey Wij trouwen op 3 juli voor het gemeentehuis! Dus ergens wel mee op jullie dagje. Onze grote dag is echter 8 dagen later, op 11 juli. Wij zijn nu ook bezig met de uitnodigingen. En geven ook zoveel mogelijk persoonlijk af, maar er zijn echt mensen waar we niet geraken (wegens tijdsgebrek met mijn thesis).Bij ons is bijna alles geregeld, het belangrijkste nog op de lijst zijn de bloemen en eventueel de kapper enz. En dan voor de rest nog wat details. Wij vertrekken 17 juli op huwelijksreis naar Mexico :))Neem gerust een kijkje op onze site:www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl Groetjes, Laura
wij trouwen ook op 3 juliuitnodigingen gaan we in begin mei gaan afgeven, morgen mogen we ze halen bij de drukker. Alles is ook zo ongeveer geregeld.Kaars en ringen nog ophalen, notaris in orde brengen, kleed halen, schoenen zoeken, misboekje laten goedkeuren en afdrukken, dj contacteren om liedjes te kiezen en onze dans nog...veel succes
Hey,Mijn 'verhaal' lijkt opvallend goed op dat van Laura.Wij trouwen op 26 juni voor de wet, en op 11 juli is er dan de kerkelijke trouw + feest. Onze uitnodigingen worden deze week gedrukt, dus vanaf volgende week zullen we ze versturen. We zullen er ook enkele ronddragen, maar zeker niet allemaal, het zijn er 220, dus dat is haast onmogelijk, en ook ik zit met een thesis die eind mei binnen moet,dus veel tijd heb ik ook niet over, jammer want dat lijkt me wel heel leuk... Dan ben ik eindelijk afgestudeerd, en een goeie maand later trouwen we, Olé!We moeten ook niet meer zoveel doen, ik denk alleen nog bloemen en wat details (misboekje doorsturen nr drukker, nogmaals dj en fotograaf contacteren...) Vorige week de menu vastgelegd, dus dat is dan ook weer geregeld...Wij gaan naar Andalusië op huwelijksreis naar Clubhotel Riu CHiclana. Ik verlang hier al evenveel naar dan naar onze trouw ;-) (=superveel!)Zenuwen heb ik eigenlijk niet, ik verlang er gewoon heel erg naar...Groetjes,Lieve