Terug naar overzicht
Hallo Tinneke,Ik weet niet vanwaar je precies bent, maar in Nieuwmoer (Essen) is er een stoffenwinkel, waar je ook heel veel goedkope dingen kan vinden. Dat noemt het Kiekenkot. Misschien vind je daar wel iets.Groetjes,Cindy
Hoi,wij hadden voor achteraan in de suitewagens, bij de AVA tule gekocht. Dat viel nogal mee van prijs ... maar als je echt heel veel nodig hebt zijn er mss nog goedkopere oplossingenGroetjesIlse
In kapellen op den hoogboomsesteenweg heb je ook een stoffenwinkeltje. Als ik me niet vergis schuins over den jumping.Ze zijn enkel op zaterdag open en ik dacht ook op maandag.groetjes Annelies
Bij Veritas
http://www.trouwartikelen.nl/tule/browse.html
HALLO,Ik heb ook naar tulle gezocht.Eerst veritas gedaan voor de prijs en was echt duur(5,5 euro de meter). ben dan naar de turkse winkel in gent geweest en daar tulle gekocht voor maar 2 of 2,50 de meter.Adres is :Sleepstraat te gent.M.V.G.Hylicht
Hey,Ik heb ook meters tule nodig gehad voor mijn trouw en ik ben die gaan halen bij een marokaanse winkel in de abdijstraat te wilrijk (kiel). De winkel lag ongeveer over de C&A. daar koste het (denk ik) , euro per meter (kan ook 2 geweest zijn). Wanneer je een grote hoeveelheid koopt, krijg je er nog eens korting op.Groetjes Imke
inderdaad op de hoogboomsteenweg 3e/meterik heb er 7meter gaan halen en heb hem na 9mei niet meer nodig, je mag net vanaf juni komen ophalen,dan zijn we terug van huwelijkreiscienderellah@hotmail.com
hallobij ava kan je er kopen voor 2.10 euro 1mx180cm. Vind dat dit meevlt van prijs.groetjes kim