Terug naar overzicht
In zuienkerke is er volgens mij een feestzaal in hoevestijl. Kan nu wel efkes niet op de naam komen, maar als je al zuienkerke + feestzaal huwelijk googlet denk ik dat je het wel vindt.
hallowij zijn van Roeselare en geven ons feest in TER EESTE, dat is de oude brouwerij van Rodenbach. Hele vriendelijk mensen om mee samen te werkenDe locatie zelf is een uitblinker. Google gerust eens, je vind er vanalles overde prijs van de zaal hangt af van het aantal genodigden...succesIsabel12-12-2009
De feestzaal in zuienkerke heet ' de grote stove ', wij zijn hier op bezoek geweest om eventueel ons feest te geven. Het eerste zaaltje was prachtig maar wanneer je meer dan 100 genodigden hebt, moet je naar een andere zaal wat echt niet te vergelijken is met de prachtige stijl van het gebouw. Ook was er een heel onaangename geur van de putten :-s.
Vergeten te zeggen dat wij gereserveerd hebben bij 'salons eikenhof' in zwevezele. De zaal is niet echt up to date maar het de maaltijden zijn perfect. Veel succes
wij geven ons feest in "de Grote Schuur" in De Haan, heel mooi qua inrichting. (was voorheen een paardestal met aanhorende manège als ik mij niet vergis...).Er is een receptieruimte, een grote feestzaal, klein tuintje en een grote parking.grtzSofie
was het volgende nog vergeten:je kan er een feest organiseren "op bestelling" of je kan gewoon de zaal huren en de rest zelf organiseren. grtz
in zuinkerke heb je de oude schuur dacht ik valt ook nog mee van afstand niet? wij trouwen in ten boogearde is dan terug een meer opgeklede bedoening maar wel mooi :d
oude stove lees het net dju gemist :d
Salon "Water bij de wijn" is een zaal ingericht in Flamant-stijl, voor rustiger trouwfeesten. Het heeft een zeer groot en mooi terras in zeer originele stijl.De kinderen komen er aan hun trekken met een kinderhoek, volksspelen en een reuzentrampoline.HORECA INNOVATIE AWARD laureaat met Salon en waterbar.www.watersommelier.be