Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het wordt spannend

28-4-2009 9:49:25
Ons huwelijk komt nu wel echt dichtbij, met nog maar 32 daagjes op de teller. Zijn er nog bruidjes voor 30 mei die stilletjesaan aan het aftellen zijn?

Dit zijn de laatste dagen dat mensen zouden kunnen bevestigen voor ons feest. Wij hadden gevraagd om dit voor 1 mei te doen. Helaas hebben we nog maar weinig reactie gekregen dus ik vrees dat ik nog veel mensen zal mogen opbellen. Ik snap dit toch niet. Ikzelf zou hier nooit zolang mee wachten. Een huwelijksfeest is toch altijd leuk? Mijn mama zei dat het vroeger niet de gewoonte was dat ze moesten bevestigen, enkel als je niet kwam, maar ik heb dit toch duidelijk genoeg vermeld op de uitnodiging.
Ik hoor natuurlijk van veel bruidjes hier dat ze echt maar de laatste 2 dagen beginnen bellen, dus ik zal maar niet wanhopen.

Een wachtende bruid

Groetjes Caroline
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 563

inge
27-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 10:48:24

Wij vragen de mensen ook enkel te verwittigen wanneer ze" belet "zijn.
Ik vind dit practischer.
Nog veel" aftel"plezier!

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik28-4-2009 10:55:19

Hallo

Wij hebben ook nog 32 daagjes op onze teller staan :-)
Bij ons moeten de mensen verwittigen voor 9 mei, maar we hebben ook nog niet zo heel veel reacties gekregen, dus ik vrees dat ik achteraf ook nog heel wat mensen ga kunnen opbellen.

Ik ben ondertussen toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden voor onze grote dag. Nog maar een maand ongeveer en ik zal een getrouwd vrouw zijn, krijg al kriebeltjes in mijn buik als ik er aan denk :-)

We zullen samen duimen voor goed weer :-)

Groetjes Joke
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik28-4-2009 10:58:52

@ Joke
Bij mij vallen de zenuwen redelijk mee, alles is geregeld dus ik ben er redelijk gerust in , nu toch nog. Zou enkel wel plezant als er eens wat mensen bevestigen.

Duimen voor het goede weer zal ik zeker doen, laat ons hopen!

Alvast een geweldige dag toegewenst

Groetjes Caroline

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik28-4-2009 11:06:33

hier ook nog 32 dagen op de teller. zenuwen vallen heel goed mee. Alles is geregeld, wel nog laatste afspraken maken met fotograaf, dj, ceremoniemeester e.d. maar voor de rest mogen we relaxen. Bij ons was 1mei ook de einddatum om te bevestigen. De grote helft heeft al gebeld, maar er moeten er ook nog heel wat iets laten weten. 't zal wel komen die laatste dagen.

Als we allemaal duimen voor goed weer, kan het niet anders dan dat dat zonneke straalt, niet?????????? Laat ons hopen.

trouwertje

Meld misbruik28-4-2009 13:26:32

Hallo!

Ook voor ons is 30 mei de grote dag! Wij hebben al vele bezoekjes gedaan bij mensen die uitgenodigd zijn en zo al veel bevestigingen gekregen. Alleen vrienden van ouders en schoonouders blijven wat achter, maar ik hoop dat het nog zal komen.

Wij moeten nog samenkomen met dj, ceremoniemeester, fotograaf, nog een laatste pas voor alle twee, misboekjes drukken, cd maken voor de kerk en uittesten,... En dan natuurlijk de tafelschikking nog! Nog wel wat werk, gelukkig komen er nog wat vrije dagen voor 30 mei hé!!!

Hopelijk wordt het een stralende dag!

Ilse
30-5-2009
 Meld misbruik28-4-2009 17:25:00

Hallo Caroline en andere 30-mei bruidjes,
Ik duim alvast mee voor goed weer (het zou ons ook goed uitkomen, we trouwen allemaal op 30 mei). Wat de uitnodigingen betreft heb ik meer geluk, iedereen moest antwoorden voor 30 april, en de meesten zijn binnen. Dit weekend moeten er slechts een paar opgebeld worden.
Alvast heel veel succes aan iedereen, en niet te veel stress !
Is er iemand die een programmatje heeft voor de tafelschikking? Waar kunnen we dat vinden?
Groetjes, Ilse

sofie

Meld misbruik30-4-2009 8:31:37

Hallo bruidjes,

wij trouwen ook op 30 mei, dus het komt stilaan dichterbij ... nog een maand he.
Een klein beetje nerveus vooral omdat we nog een aantal zaken moeten regelen: o.a menukaartjes en naamkaartjes maken, tafelschikking, dj en videograaf nog afspreken, bruidsboeket nog bestellen, ..
Wij hadden als datum 9 mei dat ze ons moeten doorgeven, oke ze hebben we nog efkes, maar toch blijft het afwachten wanneer ze ons gaan verwittigen he.
Lastig vind ik, binnnekort iedereen opbellen hoe het nu feitelijk zit.
Ik hoop dat we allemaal mooi weer hebben, dan kan de dag al niet meer stuk he.

vele groetjes

sofie
sofiedv79@hotmail.com

sofie
1-8-2009
 Meld misbruik30-4-2009 9:44:12

Hier ook 30 mei: vandaag was de laatste dag, heb dus alvast enkele reminders gestuurd.

Ik heb soms schrik dat ik te veel bezig ben met wie komt er en aan hoeveel zitten we, in plaats van gewoon te genieten van de de voorbereidingen. Voor het avondfeest zitten we bv maar aan 70, terwijl we 120 man hadden uitgenodigd :(.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info