Terug naar overzicht
Bjorn, onderstaand bericht niet gelezen ??Opgelet voor sluikreclame en malafide handelaars.Zoals beschreven in de gebruiksvoorwaarden mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag. Handelaars die hun producten of diensten promoten en die geen betalend lid zijn van WijTrouwen.com zijn een advertentievergoeding verschuldigd van 75 euro excl. BTW per gepost commercieel bericht.Om concurrentievervalsing te voorkomen, zal WijTrouwen.com melding geven aan Economische Zaken indien er een vermoeden bestaat dat iemand producten of diensten aanbied in 'het zwart' of in strijd is met de wet op de handelspraktijken.
En van waar ben je?
tja, gelukkig is hij zo dom geweest om geen contactgegevens achter te laten. Anders kon hij nog opgepakt worden voor zwartwerk...
zelfde bjorn die een pagina verder als dj bjorn voor een kleine prijs draait ... ?fotograferende deejay ... uniek ...
Uniek? Er zijn er nog hoor, www.discovideo.be mvg
Bjorn, als u reklame wil maken abonneer u op deze site, durft u het nogmaals riskeren om sluik reclame te maken , wordt de webmaster op de hoogte gebracht!
Hey, bla bla bla hieronder. Ik ben wel geïnteresseerd. Van welke regio ben je? Wij rouwen op 1 augustus in Lille (kempen). DJ hebben we al wel. groetjes, Carolina
hallo,mij mag je alvast contacteren.lievendaisytroost@skynet.be
mij ookcrazybibi@hotmail.comgroetjes
ik had graag meer informatie gekregenboeckx_ashley@hotmail.comdank utrouw is op 24 juli 2009 (regio kempen)
ik wil ook graag wat meer info, je kan me contacteren op anjamoorkens1@telenet.be
Beste trouwers,Met alle respect maar voor dit bedrag kan je 1 nooit een officiële en 2 professionele video realiseren. Het staat uiteraard iedereen vrij om welke keuze te maken maar je zou het eerste koppel niet zijn dat bij ons komt aankloppen in tranen met een "video" dat op niets trekt.MvgGuy
Beste,Graag had ik even geinformeerd of U nog bechikbaar bent voor 29/08/2009?groeten
sorry,contactgegevens vergeten:jaarke.vannoote@hotmail.com
Ik zou eens graag willen weten of er mensen zijn die met deze persoon gewerkt hebben ondertussen en of ze tevreden zijn van het resultaat.mvgGuy
Ben je nog vrij op 17okt? Zoja mail me dan: wissy_light@hotmail.comGroetjes!