Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

optreden tijdens avondfeest

28-4-2009 13:40:32
Beste bruidjes

Wij hebben besloten om de sunsets te laten komen op ons avondfeest. (man en vrouw met accordeon) Wanneer kunnen wij dit nu best laten doorgaan? Ze komen 30 minuten. Voor het eten of na het eten? Om 22 uur komen er nieuwe gasten aan voor onze trouwparty. Dus best even wachten tot als zij er ook zijn?

Petra
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 747

inge
27-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 16:09:37

Hey! De Mathias is een kennisje van mij!
Toffe gast hoor!
Ik zou wachten tot de laatste gasten ook gearriveerd zijn, dan kan de boel dadelijk los barsten!
Nog een gezllig feest toegewenst!

Julie
22-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 18:05:09

Hallo,

Het meisje is het buurmeisje van mijne man :-)
Wij hebben ook een optreden op het feest ( wel iemand anders) en die komt om half 1. Ik hoop de openingsdans op half 12 te hebben dus.

jessica

Meld misbruik28-4-2009 23:37:43

Hoe heb je hun kunnen boeken? en wat is de kostprijs? Wij willen ook graag een optreden, da niet te lang duurt, maar we vinden niks. Dit lijkt me ideaal.

Petra
8-8-2009
 Meld misbruik29-4-2009 8:54:49

Hallo Jessica

Ze hebben een website en daar staat het emailadres op van hun manager. Daar eventjes een mailtje naar doen.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...