Terug naar overzicht
Goed voor jullie dat het nog zo gelopen is seg! Merci voor de update!Valerie04/07/09
hallo,dat is geweldig voor jullie !Dat weekje langer wachten kan het alleen maar mooier maken en wees gerust : de nieuwe bestemming is haast nog fabelachtiger dan de eerste... Dus, genieten maar en een behouden reis ! :o))
Hey Els,Ah, da's goei nieuws hé. En welk hotel gaan jullie nu in de plaats?Toch nog een leuke reis dan hé!groetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey, blij voor jullie. want volgde deze materie op de voet.geniet ervan.groetjes ellen
we gaan naar Punta Cana hotel Riu palace Macao...groetjes els
Hotel is ook prima meid, zijn er vorig jaar in maart geweest, geniet ervan !!
Hoi Els!Ik heb veel aan jullie gedacht, ben blij dat jullie nog hebben kunnen omboeken! Wij zijn nu ook aant kijken wat onze nieuwe bestemming gaat worden, probleem is alleen dat Jetair nog geen beslissing genomen heeft voor onze afreis op 15 mei, ik hoop dat ze snel iets laten weten! Nu ja, als we mogen vertrekken dan gaan we gewoon, ik vertrouw erop dat de touroperators geen risico's nemen. Bovendien zijn we ons geld kwijt als we annuleren zonder dat er een negatief advies is. We zien wel, ik ga mij niet meer te veel zorgen maken!Hadden jullie nog veel keuze eigenlijk? Want ik wil wel een fatsoenlijk alternatief kunnen kiezen!
Verstandige beslissing.Men mag het risico op besmetting niet onderschatten. Dit gaat nog een wereldproblematiek worden. Men denkt al te vaak: Ach, het zal MIJ niet overkomen..Geniet van je alternatieve reis! Veel plezier!
bedankt voor al julie lieve berichtjes... doet deugd om mijn verhaal hier kwijt te kunnen...Liese, wij hadden helaas niet echt veel keuze meer, hotels warn geen probleem mr de vluchten wel.... Wilden eerst omboeken nr Jamaica, waren nog 4plaatsen vrij vr morgen en 1 minuut later waren ze weg... is natuurlijk wel omdat iedereen massaal zijn reis aan het omboeken was vanmorgen!