Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

perkamentjes op rom

28-4-2009 15:37:12
hallo iedereen
ik zat eens met een vraagje.
wij trouwen op 31/10/2009 of beter bekend als haloween.
maar nu was mijn vraag of iemand mij kan helpen.
ik zou graag als uitnodiging perkamentjes op rol willen.
maar ik vind het niet kan iemand mij helpen.
dank u

steffi
31-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1072

tami
26-6-2010
 Meld misbruik28-4-2009 17:16:25

Steffi,

wat bedoel je met perkamentjes op rol ? Perkamentpapier dat je zelf op maat snijdt en daarna oprolt of zo ? Want dat vind je in hobbywinkels. Er bestaan intussen al vervangende perkamentvellen op A4 formaat. Ze zien eruit als perkament maar het is geen perkament.
Hopelijk is dit een antwoord op je vraag ;o)
Groetjes.

steffi
31-10-2009
 Meld misbruik28-4-2009 18:03:56

neen ik bedoel eigenlijk meer zo de schtkaarten met twee stokken op de uiteindes en die je dan kan dicht rollen of open rollen.
maar toch bedankt.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik28-4-2009 20:25:10

Steffi,

ben je al eens gaan kijken in een Chinees warenhuis ? Want wat je bedoelt is Chinees. Mocht je het niet vinden, kan je dat wel zelf maken ; de gebruikte 'stokjes' die je bedoelt zijn eigenlijk holle bamboetakken. Het hangt er wel vanaf hoeveel uitnodigingen jullie nodig hebben natuurlijk. Maar de uitvoering op zich is niet moeilijk.
Veel sukses nog bij de 'schatten'jacht ;o)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 23:21:15

Ik ben dit eens tegengekomen op een Marokaanse website/forum. Maar weet niet meer waar juist.
Bij Apostrophe in Nijlen verkopen ze vanalles. Ook flessenpost enzo. Misschien kunnen zij daar wel aangeraken.
Groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-4-2009 10:42:20

http://www.allemaalbedankjes.nl/
http://www.josdelaat.nl/

op deze sites heb ik er gevonden.

groetjes, Carolina

Sophie

Meld misbruik29-4-2009 11:56:56

Hey,

Hier nog een bruidje die op halloween huwt.

Je kunt het misschien zelf maken.
Lijkt me niet echt moeilijk.

groetjes
sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info