Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen INES B

28-4-2009 15:47:33
Heeft er iemand ervaring met de trouwringen van Ines B - Juweelatelier te LIER?

Annelies
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1224

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 17:20:59

Wij zijn die van ons daar begin maart gaan bestellen en normaal zouden we ze vanaf half juni mogen gaan passen/halen.

Wij waren heel content van de service. we zijn daar op een avond mogen langsgaan, na hun uren en daar deden ze helemaal niet moeilijk over. twas ook ne vriendelijke mens dus
Zeker geen klagen van!

Groetjes,
Ans

Heidi
20-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 18:16:02

Heb ze gezien op trouwbeurs in Gent; we mochten direct de ringen van onze keuze eens aandoen en kregen alle uitleg op een vriendelijke en niet opdringerige manier...; Hebben uiteindelijk niet daar onze ringen besteld wegens te verre verplaatsing naar Lier; anders kwamen ze zeker van daar!

Daisy

Meld misbruik28-4-2009 19:17:54

rond welke prijzen liggen ze?

Rebecca

Meld misbruik28-4-2009 21:33:02

Beste Annelies,

Onze ringen zijn van Ines B en we zijn heel enthousiast over haar ontwerpen, precies de stijl die we zochten! We werden er heel vriendelijk geholpen.

@ Daisy: onze ringen kosten samen minder dan € 1000, ik vind persoonlijk dat die prijs heel goed meevalt.

Rebecca
21/08/2009

Daisy

Meld misbruik29-4-2009 8:58:04

amaai die prijzen vallen dan idd heel goed mee.
Ik heb al eens op de website gekeken en ik vind ze ook heel mooi.
Mijn ventje wilt ze eerst int echt zien, dus kdenk dat we binnekort wel eens langs daar gaan.

Heidi
20-6-2009
 Meld misbruik29-4-2009 17:44:15

de ringen die wij het mooiste vonden kwamen op ong 1300 euro samen...

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik30-4-2009 10:13:40

Hoi!

Wij zijn vorig jaar getrouwd en onze ringen komen ook van daar! Wij zijn er echt supertevreden over. Het was toevallig de eerste ontwerpster waarvan we ringen hadden gezien, dus we hebben om zeker te zijn nog wat voort rondgekeken, maar we vonden nergens iets dat hier ook maar aan kon tippen. Doén zou ik zo zeggen! de onze kwamen samen op 1120 euro geloof ik, en die van mijn man is toch al redelijk breed, die van mij heeft een mooi steentje... Haar prijzen zijn als ik het zo bekeek zeker niet overdreven.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...