Terug naar overzicht
Hey,Ik ga ook een knuffel geven aan onze suitekindjes, het zullen er 4 zijn bij ons :)Waarschijnlijk ga ik eens kijken in dreamland en ikea, daar hebben ze hele mooie knuffels! Groetjes,Stephanie(07/08/2010)
Wij hebben ook knuffels gekocht voor de bruidskindjes. Wij hebben ze laten verpakken en ze krijgen hun cadeautje de dag zelf. Altijd leuk voor kleine kindjes. Heel toevallig gingen we dit weekend de expo binnen en zagen daar me to you beertjes liggen die eruit zagen als een bruidskoppeltje. Heel schattig. Bruidegommetje in kostuum met hoed en bruidje met sluiertje en tule rokje. Hebben 2 koppeltjes meegenomen voor 4 kindjes (2jongetjes, 2meisjes)
HoiIk ben op 23 augustus van vorig jaar getrouwd.Bij ons waren er 4 kindjes in de suite. Wij hebben ze ook een knuffel gegeven, alleen hebben ze die zelf mogen maken. Bij ons in de buurt is er een build-a-bear winkel. Wij zijn ongeveer een maand voor het huwelijk samen met hen naar daar getrokken en ze vonden dat fantastisch. Eerst dacht ik om ze allemaal dezelfde knuffel te geven maar uiteindelijk hebben we ze zelf laten kiezen en het foto-resultaat van al die verschillende kleuren is nog veel mooier uitgedraaid!Succes met de zoektocht!Een ex-bruidje