Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

28-4-2009 16:18:04
Wij hebben gisteren onze trouwringen van Fede Di Oro thuis mogen ontvangen.
De ringen zijn perfect, ze passen mooi en het is nog altijd volledig ons goesting!
De man die ze afgeleverd heeft bij mijn moeder was enorm vriendelijk en beleefd en zeer behulpzaam.
Dus, niks dan lof voor Fede Di Oro !!

lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 369

Davy
16-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 17:29:02

Ik ben hier helemaal mee akkoord! Deze mensen zijn zeer vriendelijk, niet opdringerig, maar toch behulpzaam. Wij hebben prachtige ringen ontvangen van hen.

veerle
8-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 20:46:04

Hallo, hallo,
Naar het schijnt boft iedereen ermee hé! Wij zijn zaterdag geweest om ze te gaan bestellen bij hun! Leuk om te weten dat ze ook zo super zijn na ontvangst, want je denkt daar toch eens aan hé!
groetjes

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik30-4-2009 10:51:26

Hallo,

Wij gaan zaterdag voor de eerste maal, hopelijk valt het mee maar inderdaad niks dan lof joor je erover.

Gwen
(14/05/2010)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...