Terug naar overzicht
Hoi naamgenootje,Jaja ook bij ons nog 88 dagen op de teller. Begint toch al wat spannend te worden he! Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Ben voor het ogenblik volop bezig met de viering. Groetjes,Wendy.
idd een naamgenoot hehe, wij trouwen enkel voor de wet..qua regeling valt er dus al een stukje weg. Ons kaartjes zijn gisteren besteld, nog enkel de tekst goedkeuren enzo, onze traiteur voor onze receptie boeken..(wij gaan smiddags eten met ouders en geven savonds een receptie met aansluitend fuifke)...een vraagje, zo een 'teller' vind je dat hier op internet? misschien een domme vraag ..groetjes
Ja! Hier ook op 25 juli om 15u30. :-)Spannend eh, het komt dichterbij, hopelijk hebben we dan goed weer, want dat is altijd gokken..
Heyhey,wij trouwen ook op de 25ste! Het begint zo stilaan tijd te worden om serieus in actie te schieten. Hopelijk lopen de voorbereidingen vlot bij jullie en wordt het een prachtige dag!!groetjesannelies
Wij trouwen ook op 25 juli 2009! Ik heb nu stress omtrent de uitnodigingen die nog steeds niet af zijn en mijn ondergoed. Het begint serieus te korten nu èh!
Joepie, wij trouwen ook op 25 juli. Ik voel het soms toch al wel kriebelen... Onze uitnodigingen worden vandaag gedrukt, ik ben superbenieuwd! Een aantal dingen moeten wij ook nog wel doen, zoals de ringen!Met z'n allen duimen voor goed weer dan maar?