TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
28-5-2010
|
28-4-2009 20:46:53
Hey Veerle,
Wij trouwen op 28-05-10. Ik ga het boeket niet weggooien,maar houden. Denk er zelfs aan om het te laten bewerken... Groetjes en succes!
|
|
tami
26-6-2010
|
28-4-2009 21:05:06
Dag Veerle,
een boeket weggooien is voor het plezier, het houden is om een souvenir aan je trouwdag over te houden. Het hangt van je persoonlijkheid af ; ik maak er liever een ander 'gelukkig' mee (nou ja...). Groetjes.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Heidi
13-9-2008
|
28-4-2009 22:32:11
Ik ging het normaal uitgooien, maar een paar dagen voor mijn huwelijk had mijn vriendin aangekondigd dat ze ook ten huwelijk was gevraagd. Op het feest deed ik of ik mijn boeket ging uitgooien, maar ben dan razendsnel (daar spreken ze nu nog altijd over) naar haar gelopen, het gegeven, en daarna een klein boeketje toch nog uitgegooid. Mijn vriendin heeft het gewoon meegenomen en bij haar thuis gehouden. Ik heb het niet gemist... Ik heb wel gezorgd dat ik een heel mooie foto van het boeket had, en mooi op film. Mijn schoonmoeder had het zelf gemaakt, en ook zij wist op voorhand dat ik het ging uitgooien. Uiteindelijk ben ik eigenlijk blij dat ik het echte niet echt heb gegooid, want dan was het misschien niet meer mooi, maar daar had ik op voorhand niet bij stilgestaan.
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Katrien
19-6-2009
|
29-4-2009 8:06:33
Hallo,
Ik ga mijn boeket houden.
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Tineke
|
29-4-2009 8:49:41
Als ik mag wil ik graag een tip geven. De meeste boeketten blijven niet mooi! Ik heb het mijn al na 2 dagen moeten weggooien omdat het helemaal beschimmeld was. Ik wou het laten drogen en voor altijd bijhouden als herinnering. Nu heb ik spijt dat ik het niet naar mijn vriendinnen heb gegooid. Dat had zo een leuk onvergetelijk moment kunnen zijn...Je hebt genoeg andere mooie herinneringen...Mijn zus heeft het hare 2 jaar kunnen houden, maar de kleur veranderd volledig en uiteindelijk heeft ze het ook weggegooid. Als je het meteen laat vriesdrogen dat is een ander verhaal natuurlijk. Groetjes
|
|
nathalie
18-7-2009
|
29-4-2009 9:37:41
ik hou het ook. als je het onmiddellijk droogt, kan dat toch niet schimmelen? ik heb al heel veel boeketjes gedroogd en is altijd goed gelukt. Mijn ma heeft zelfs haar boeket nog: staat onder stolpje en is gedroogd... zij is ondertussen bijna 39 jaar getrouwd!
nathalie
|
|
Sara
8-8-2009
|
29-4-2009 11:04:19
Dag Veerle,
Ik gooi mijn boeket ook weg. Het zal waarschijnlijk niet kunnen gedroogd worden of beginnen schimmelen, dus kan er maar beter een super plezant moment van maken... Ik ga ook wel zorgen dat het boeket mooi op foto staat enz. Trouwens, ons huwelijk gaat door op 8 augustus! Net 1 dagje na jullie! Veel succes nog met de voorbereidingen...
Groetjes Sara
|
|
Mandy
8-5-2009
|
29-4-2009 11:20:57
Hoi,
Ik gooi mijn boeket ook niet weg. Maar ga het bij mijn oma op het graf leggen. Zij heeft me als kind mee opgevoed en betekent heel veel voor mij.
Dus dat is ook een optie he.
Groetjes, nog 9 daagjes te gaan.
|
|
ellen
4-7-2009
|
29-4-2009 11:45:34
hey,
ik wil het mijne niet weggooien maar wil wel traditie in ere houden. dus ik gooi een snoepboeket weg.
|
|
Sabrina
7-8-2009
|
29-4-2009 13:12:12
Hoi Veerle!
Wij trouwen ook op 07-08-2009!! Leuke datum... en bovendien wordt mijn zoontje die dag net tien!
Zelf heb ik nog niet stilgestaan bij jouw vraag... Ook nog niet langsgeweest bij de bloemist voor mijn bruidsboeket. Wellicht vraag ik hem om goede raad!
Veel succes in de verdere voorbereidingen!
Grtjs, Sabrina
|
|
Vera
22-8-2009
|
29-4-2009 13:12:30
Ik weet het nog niet. Ik zou toch een beetje hartpijn hebben om het "weg te gooien", maar aan de andere kant lijkt het me ook een heel tof moment! Misschien ga ik een nepboeketje laten maken dat op mijn bruidsboeket lijkt.
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|