Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket van programma de trouw die ik wou

28-4-2009 21:44:44
Hoi

Heb gisteren het eihnde van het vijf-tv programma de trouw die ik wou gezien en de bruid had het bruidsboeket vast dat ik in gedachten heb.Nu ben ik al heel lang op zoek naar een foto van zo'n boeket maar vind er geen en vind ook geen beelden of foto waar de bruid dat boeket vast heeft. Heeft iemand het programma gisteren gezien en kan je mij een foto of een verwijzing ernaar bezorgen? Het was een biedermeier met rozen en er staken 3 calla's in het midden door.
groetjes
nathalie
03-07-09

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 491

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik28-4-2009 23:58:53

Hey,
Ik heb gisteren niet gekeken, maar als je weet waaruit het boeket bestaat kan je altijd naar een goede bloemist uit de buurt gaan vragen...
Dan kan hij zo het boeket van je dromen maken!

Groetjes

Daisy

Meld misbruik29-4-2009 8:21:56

Ik heb het wel gezien en vond het ook heel mooi, alleen vond ik de stengels iets te lang.
Ik zou ook gewoon naar een bloemist gaan en het uitleggen.
Misschien hebben zij het wel gezien hé :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...