Terug naar overzicht
hallo,Bij vernimmen julien in Dendermonde bedraagt de huur voor een witte mercedes 130 € voor 3u. Dat lijkt mij schappelijk. Voor een zwarte mercedes suitewagen : 120 € voor 3 u. Prijzen 2009. Is dit budgetvriendelijk ? Kijk ook eens op ceremoniewagens.startpagina.be Maar misschien is het minder duur bij een bedrijf zoals Dockx bvb.(autoverhuur) ? Kan je best even uitzoeken. Groetjes.
Hey,wij zitten met hetzelfde probleem.Ik had gehoopt dat een koets met paarden goedkoper zou zijn als een limo, maar dat blijkt allemaal niet zo veel te schelen van prijs.Wij gaan eens rondkijken om te zien of er geen vriend of kennis een mooie auto heeft die hij voor 1 keer wil voorrijden op onze D-day.veel succes!Groetjes
Een huifkar is héél wat goedkoper dan een limo, hoor! ;-)Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Al bedankt voor de info ;-Na is het zo dat we een limo of mooie oldtimer zoeken, enkel voor ons. De rest vd familie rijdt eerlijk gezegd allemaal met Mercedes, Audi en VW dus die rijden zelf.Ik had ergens prijs gevraagd (weet niet meer waar) en dat was meer dan 400 euro voor 3u!
Mocht je nog op zoek zijn naar economisch verantwoord en prachtig vervoer: www.retro.be Mvg,Ruben
Mariko, ben vergeten te vermelden dat vernimmen uit dendermonde ook rolls royce silver shadow heeft (witte): 210 € voor 3 u. En verder een Excalibur Cabrio (prachtige wagen !): 285 € voor 3 u.Ik had ook alleen voor onszelf prijs gevraagd bij hem en heb snel antwoord gekregen via mail. Groetjes
heykijk eens op www.nosalgic-cars.be wij hadden ook een wagen enkel voor onszelf, zijn ook in dendermonde getrouwd en de firma is van schellebelle.originele, maar ook 'gewone' oldtimers. ze zijn daar supervriendelijk en heel goed van prijsgroeten en succes
moest natuurlijk zijn nostalgic cars... typfoutje sorry