Terug naar overzicht
Hey, Ik trouw pas volgend jaar, maar mijn nichtje trouwt ook zaterdag! Kheb ze eergisteren nog gezien en de zenuwen beginnen daar ook ferm te spelen ;)Ik hoop voor alle trouwertjes zaterdag dat het een heeeele mooie dag wordt! Groetjes,Stephanie(07/08/2010)
Wij trouwen een dagje eerder op 01/05. Voorlopig hier ook nog niet zenuwachtig
geniet van de laatste daagjes :)en alvast proficiat voor zaterdag ;)aja, en in de mate van het mogelijk een verslagje posten hé, we zijn benieuwd :))))Groetjes vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
Whoeeeee, spannend!Ze voorspellen 20 graden, dus das al fijn he!
Hey Nathalie,Alvast een dikke proficiat!Wij trouwen een weekje later(9/5). En kijk er nu al zo naar uit !Geniet vooral van je dag !Groetjes Ann
SPANNEND!!
Zalig, nog drie dagen! Bij ons nog 164 :-( zucht!Alvast proficiat en een hele mooie dag gewenst!groetjes,Inge
Zalig !!Wij trouwen over een weekje en begin er ook steeds meer naar te verlangen. Wat het weer betreft, zit het voor jullie goed denk ik ! Maak er een mooie dag van !Caroline 09 05 09
Hallo,Het weer zal alvast zalig zijn ze geven 20 graden, en ik zou zeggen geniet ervan want het is blijkbaar heel snel om. Zelf heb ik er nog wel veel meer te gaan maar zie er nu al enorm naar uit.En hopend op een verslag eh :-)Gwen(14/05/2010)
fff, die laatste dagen. Alle kleinigheden die nog geregeld moeten worden, ik weet niet meer waar mijn hoofd staat. Bijna zover. Jiihaaaaa!!!
beste Nathalie,vergeet één ding toch niet voor zaterdag : iets nieuws, iets oudsiets geleends en iets blauwsop je trouwdag. Een gelukkig huwelijk gegarandeerd !! Alvast een hartstikke mooie trouwdag en een spetterend bruiloftsfeest gewenst !Geniet er maar van met volle teugen want het is zoooooo om !Heel veel plezier en wij duimen voor zon ;o) !Groetjes