Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar Trendy Ceremoniekledy Huren???

29-4-2009 8:58:13
Ik en mijn vriend zijn op zoek naar een winkel waar we Trendy ceremoniekledy kunnen huren. Geen standaard maatpak.

Al op verschillende sites zitten kijken maar de foto's zijn steeds zo basic.
Zou fijn zijn moest iemand een goei adres weten.

Warme zomergroeten,
Patrick & Tom

patrick
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1334

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik29-4-2009 9:21:16

Hoi!

Mijn vriend zijn kostuum komt van bij Labaere in Zottegem... weliswaar gekocht, maar hij is zeeeeeer tevreden en superenthousiast over zijn kostuum.

Veel succes!

Lien
01/08/2009

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik29-4-2009 10:02:49

Mijn verloofde heeft zijn kostuum gekocht bij Style Tailors in Aalst. Heel goede service en veel keuze aan 'iets anders' en echt wel trouwkostuum. Ze hebben collecties van Lubiam, Kenzo en Versace (je kan op voorhand al eens op sites kijken vr impressies). Ik weet dat ze ook verhuren, maar ik weet niet wat hun keuze daarin is. We hebben heel goede ervaring met de baas van de zaak, mss eens bellen en vragen, hij zal je zeker uitleg geven.
Sorry Lien, mr wij zijn ook bij Labaere geweest en absoluut niet goed geholpen.

NOg veel succes!

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik29-4-2009 10:27:16

Als je echt iets speciaals wil, denk ik dat je bijna aangewezen bent op kopen. Bij Ducheyne in Berchem bij Antwerpen verhuren ze ook wel trouwkostuums in verschillende kleuren (bv. beige, lichtbruin,...).
Succes met de zoektocht!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik29-4-2009 12:36:01

hallo patrick,

als jullie echt "anders" willen, zou ik in jullie plaats 'es bij Versace binnenstappen (niet goedkoop, wèl fantastische kwaliteit en origineel). De meeste kostuums van Valentino zijn heel erg mooi maar waarschijnlijk niet trendy genoeg ?
Jullie vinden vast wel iets.
Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2009 10:55:59

hallo patrick,

terug ik. Ben je al eens gaan kijken op www.misc.nl (winkels in amsterdam, den haag en hoorn). Je vindt er o.m. Hugo Boss (voor zo'n pak voorzie je best ong. 800 € : hemd, broek, blazer, broeksriem) en die heeft héél eigentijdse dingen.
Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info