TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
14-7-2009
|
29-4-2009 16:48:08
Wij doen het zo (volgens onze ouders is dit de gewoonte...): openingsdans: mijn vriend en ik daarna: mijn vriend met zijn ma, ik met mijn pa daarna: mijn vriend met mijn ma, ik met mijn schoonvader, mijn vriend met mijn schoonmoeder, mijn pa met mijn zus (mijn getuige), mijn schoonmoeder met mijn vriend zijn getuige
'k Weet niet of dat inderdaad zo de gewoonte is maar de ouders wilden het zo en voor ons maakte het niet veel uit. Je kan volgens mij zelf kiezen wie met wie danst, dat maakt uiteindelijk niet veel uit he.
Groetjes, Inge (1/8/2009)
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
29-4-2009 19:25:07
Hey, Na de openingsdans doen wij nog 2 dansen: - ik met mijn papa, mijn ventje met zijn mama - ik met mijn schoonvader, mijn ventje met zijn schoonmoeder
En dan mag iedereen dansen :D
Groetjes
|
|
Rik
|
30-4-2009 0:28:57
Regels te volgen? Je mag dit gerust naar eigen zin invullen. Gebeurt frequenter dan je denkt, blijkbaar heeft iedereen wel failieruzies, een gescheiden of overleden familielid. Maak je geen zorgen en slaap gerust. mvg discovideo
|
|
Dorien
10-7-2010
|
17-9-2009 14:23:28
Wel, ik zou het ook doen zoals hieronder besproken, maar volgens mijn ouders is dit niet zo :-/ Zij zeggen dat de bedoeling van vermenigvuldigen is dat iedereen op de dansvloer steeds iemand nieuw uit de zaal gaat halen. Dus start met bruid-vader bruid en bruidegom-moeder bruidegom, en dan gaan deze 4 mensen elks iemand anders halen uit de zaal. En zo zeiden mijn ouders dat mijn vader dan mijn moeder gaat halen en mijn schoonmoeder haar man gaat halen. Maar dit zou dan willen zeggen dat ik nooit met mijn schoonvader kan dansen en mijn vriend nooit met mijn ma, want die staan al op de dansvloer en die mag je dan niet meer gaan halen. Pff, wat een ingewikkeld gedoe!
Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|