TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
18-7-2009
|
29-4-2009 13:06:30
dat is héél normaal. ik had vorige zaterdag mijn eerste pasbeurt (had kleed gekocht in januari). ik had enorm uitgekeken naar deze dag... en had ook schrik dat ik misschien niet het mooiste kleed had gekozen... maar geen nood, eens je je weer ziet in dat kleed weet je onmiddellijk weer waarom je het gekozen had. geniet van je pasbeurt, want het is zo weer om.
nathalie
|
|
Evelien
26-9-2009
|
29-4-2009 19:15:33
Hoi,
Ik ga op 30 mei en ik ben er ook niet helemaal gerust op. Stel dat ik me er helemaal niet meer mooi mee vind? Mijn mama stelt me dan wel gerust dat ik er fantastisch mee zal staan maar toch... Ik zal blij zijn als ik daar in de winkel zal staan en het terug keimooi ga vinden :-)
Veel succes met het aftellen! Evelien 26.09.2009
|
|
Ellen
14-8-2009
|
29-4-2009 20:12:20
Hoi,
Wij trouwen 14 augustus 2009 en ik kijk al uit naar mijn eerste pasbeurt. Ik zie dat jullie allemaal al een eerste pas gepland hebben en na mij trouwen.... De winkel ging mij contacteren voor mijn eerste pas, maar is tot nu toe nog niet gebeurd. Het is 3,5 maanden tot de trouw dus ben wel heel nieuwsgierig om mijn bruidsjurk nog eens te zien en vooral te dragen! Nerveus ben ik wel niet... nog niet.... misschien ben ik dat wel eens ik de exacte datum voor mijn pasbeurt weet. Ik hoop dat ze me snel contacteren.....
groetjes!
|
|
Cindy
13-6-2009
|
30-4-2009 11:35:41
Hey Ellen,
Ik ben 2 weken geleden voor mijn eerste pas geweest en moet volgende week donderdag voor de 2e pas. Ik had het zo geregeld dat ik 's morgens ook bij mijn kapster mocht langsgaan voor een proefkapsel, en dan samen met je schoentjes, juweeltjes en lingerie...Believe me, dan straal je!
Dus geen nood, je ziet er nog mooier uit dan!
succes!
Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Beatrijs
3-10-2009
|
30-4-2009 16:28:18
Hey,
hoe toevallig, wij trouwen ook op 3 oktober ;-) Ik had gisteren mijn 1e pasbeurt en ik was ook heel zenuwachtig. Maar het is geweldig goed meegevallen ; de naaister was superprofessioneel en ik voelde me precies weer een prinsesje! Ik weet dat het stressen is, maar er is een reden waarom je je kleedje gekozen hebt, he; bij je eerste pas zal dat gevoel wel terugkomen, hoor! Geen zorg!
Groetjes, Beatrijs
|
|
Steven
|
2-5-2009 10:35:32
bedank voor de leuk reacties en de tips...
grts ellen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|