Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum gevonden

29-4-2009 14:58:40
hallo,

we waren al een tijd opzoek naar een degelijk trouwkostuum voor mijn vriend.

in vele winkels was het al : de juiste maat ni meer, gingen iets laten weten maar nooit gebeld...
Dus was de moed al aan het opgeven...

Tot gisteren toevallig eigenlijk; naar skm geweest en daar was het dan toch. Het is uiteindelijk iets helemaal anders geworden,

we trouwen in de zomer en onze keuze (vooral vriend dan :-))is gevallen op een linnen kostuum. Ben echt tevreden van het resultaat.

We zijn het tegengekomen in de koopjes, want er was maar 1 ni meer dat juist paste gelukkig... En zijn veel goedkoper uitgekomen dan eerst gedacht.

Ben echt tevreden en supergelukkig :-))))

beynen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 408

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik29-4-2009 15:27:43

helaba!

Super hé zo een meevaller!
Wij hebben daar ook enorm veel geluk mee gehad. Mijn vriend heeft zijn kostuum aan de helft van de prijs gehad. De winkel ging verhuizen naar een groter pand en deed zijn huidige collectie van de hand.

Geen wonder dat je supergelukkig bent! Geniet er maar van zou ik zo zeggen:-)

Groeten,
Eva

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik29-4-2009 19:42:30

Hoi
Mijn ventje heeft onlangs ook een -naar het schijnt- prachtig kostuum gevonden. Enkele weken postte ik hier een bericht dat ik toch wel serieus verschoten was van de prijzen (gemid. 1000 euro).
Nu heeft mijn ventje zijn slag geslaan bij de Zara en is ongeveer 250 euro kwijt voor een broek + vest! En het zit hem gegoten!!
Tof hé, als je toch zoveel geld kunt uitsparen terwijl je meer had voorzien.
Het kan nog van pas komen!
xxx

Julie
22-8-2009
 Meld misbruik29-4-2009 20:15:32

HAllo,

Hier ook een prachtig kostuum gevonden in de ZARA. Toch fijn , dat geld kan je weer voor iets anders gebruiken hè!

Veel plezier!

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik30-4-2009 13:34:15

hey,

leuk gevoel hé als je goedkoper dan gedacht vind.
wij hebben voor mijn ventje ook alles gevonden voor nog geen 150 euro.
broek en vest van mexx , hemd van tommy hilfiger en een das in de c&a , gaat toch uit na de mis.
en al die centen kunnen we aan andere dingen uitgeven hé.

groetjes Daisy
25/09/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...