Terug naar overzicht
dag an,zopas op brickbox.com een "making music together" zien staan (bruidspaar op een grammofoonplaat) : je moet er wel 150 US$ voor over hebben plus nog verzendkosten... Jammer, want heel leuke dingen maar voor die prijs zou ik liever een verwoed lego-amateur (daarmee bedoel ik een kind met uitgebreide Lego collectie) aanspreken die dit voor jou ineen kan knutselen... Veel sukses nog bij je speurtocht !Groetjes.
Hallo,nu weet ik niet of dit is wat je zoekt maar neem vlug eens een kijkjehttp://www.kapaza.be/Kinderen/Speelgoed_Playmobil/16549... groetjes Marissa
beste, dank alvast,maar het moeten echte lego poppetjes zijn!!! Ik zoek verder!!gr, an
informeer eens bij dreamland. zij kunnen dan contact opnemen met de verdelers ervan. succes
@ ariadne : dreamland gaat geen moeite doen voor zoiets denk ik, dat brengt niet op voor hun.ik sluit me aan bij tami, ik ken bvb persoonlijk wel iemand die met LEGO knutselt en voor wie zoiets piece of cake is, mail me maar ( dirkDOTvDOThaATgmailDOTcom ) als je zijn contactgegevens wil. in emailadres DOT door . vervangen en AT door @