Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoenen

  29-4-2009 17:55:09
Hallo iedereen

Ik ben op zoek naar bruidsschoenen maar dan met een ronde tip en toch wel een hak van zowat 5cm aan. Ik ben al vele sites van trouwschoenen afgegaan maar heb mijn goesting nog niet gevonden. Iemand wat ideeën waar ik zo wat "andere" bruidsschoenen vind?
Alvast erg bedankt

Saartje
21-11-2009
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2330


veerle
27-6-2009
 Meld misbruik29-4-2009 18:04:17

Hallo,

Als je in de omgeving van Roeselare woont, dan kan je terecht bij 'Gabrielle'. Alle keuze!!!
Groetjes Veerle



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik29-4-2009 19:11:34

Hoi,

Mijn schoenen voldoen aan jouw beschrijving. Ik heb ze bij Van Loock in Zandhoven gekocht en ze zijn van Lucca Renzi. Ze staan spijtig genoeg niet op hun site.

Nog veel succes met je zoektocht!
Evelien



Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik30-4-2009 9:02:45

Hei Saartje,

misschien kan je eens kijken op http://www.peterholtkamp.nl/ bij de bruidsschoenen. Er staan heel wat schoenen online op, je kan ze ook online bestellen, en er zijn er zelfs verschillende afgeprijsd.

Groetjes
Vicky
07/08/09



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik30-4-2009 9:44:15

Ik ben van Gent en ben naar Roeselare geweest bij Gabrielli. Heel kleine winkel, maar immens veel keuze. Mijn schoenen hebben een ronde punt en een hak van zeker 5 cm.

Groetjes
Karolien.



Saartje
21-11-2009
 Meld misbruik30-4-2009 9:45:03

Oh hier kom ik al verder mee hoor meiden!!!
Ik ben van Limburg maar Zanhoven valt nog te doen!



Jessica
27-6-2009
 Meld misbruik30-4-2009 9:57:30

Twee woorden : Van Loock !
In zandhoven; daar vind je echt wel wat je zoekt, je wordt er met geduld en interesse behandeld,... Ik ben enkel naar daar geweest en had direct wat ik wou! (ook luca renzi btw)



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik30-4-2009 10:56:35

Ik heb de mijne in een bruidswinkel besteld. In Hasselt is er trouwens ook eentje die die schoenen heeft, het is op de kleine ring, maar ben de naam van de winkel kwijt. Heb ze uiteindelijk besteld in de winkel van mijn kleedje, maar in die van Hasselt maakten ze geen probleem als ik enkel schoenen zou kopen. Het was wel beetje op goed geluk, raden naar de maat, maar ze zitten als gegoten. Wou ook ronde tip en heb hak van 5cm. Ze zijn van de Rainbow collection, maar dan wel in het leer, dan kan ik ze achteraf nog aandoen, model Frieda denk ik.

Valerie
04/07/09



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik30-4-2009 11:31:34

Hey Saartje,

Die van mij komen ook van bij Van Loock en daar had inderdaad wel wat keuze, gewoon zeggen wat je wil en ze toveren er enkele boven.

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Tine
28-8-2009
 Meld misbruik30-4-2009 12:23:55

Hallo!

Mijn schoenen hebben ook een ronde punt, gevonden bij gabrielli in de ooststraat in roeselare (van lucca renzi)

Tine
28/8/09



tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-5-2009 11:59:33

Hallo Saartje,

zoals jij ben ik ook op zoek naar trouwschoenen met ronde punt en liefst van al zelfs open trouwschoenen. Op een online schoenwinkel is een leuk paar te zien : www.sarenza.com (ronde punt, met twee gekruiste riempjes over de voetwreef).
Het model heet Perlato Mariage Blanc (is waarschijnlijk een franse site) en kost 95 €.
Maar ik surf ook op engelstalige sites omdat je dààr heel veel keuze hebt in de open modellen (meer sandalen-stijl maar met een hak, soms zelfs een hoge !) ; er zitten echte juweeltjes bij !
Mocht deze site jou ook interesseren laat dan hier een berichtje zodat ik even de tijd heb om de gegevens van die site uit te vissen.
Groetjes



Saartje
21-11-2009
 Meld misbruik1-5-2009 16:40:54

Hoi Tami,

Ja heb de site bekeken en die jij zei is inderdaad leuk! En als je me die Engelse site kan doormailen ofzo Zou leuk zijn! vsaartje@hotmail.com. Ik kom nl. nooit op de juiste sites uit! Heb al veel gesurft op het net. Alleen zo online kopen ik weet het niet! Het jammere is dat je ze niet kan passen enzo en betalen is ook zo riscant niet? Ik heb uiteindelijk nog wat tijd want ik wordt een herfstbruid, maar ik ben toch stillekes op zoek! Ook al is het in de herfst, dicht tegen de winte. Dat kan toch zo van doe schoenen, of wat denken jullie?



Karolien
18-12-2010
 Meld misbruik28-7-2010 22:56:48

Verlies geen tijd met Van Loock! Wij zijn er net geweest (eind Juli 2010) en we vonden de modelletjes nogal verouderd. Maar bij Lilian Claes in Herentals hadden ze heel leuke moderne schoentjes met ronde tippen en geen te hoge hakken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...