Terug naar overzicht
tinneke,je zou de kaarten bovenaan alle 3 tesamen kunnen perforeren met een gewone perforator en er dan wit of lichtroze satijnlint horizontaal doorhalen dat je dan vooraan dichtstrikt. (Tulle zal te dik uitvallen, vrees ik). Of je kan het lint gewoon dubbel toeknopen en dan in de gevormde knoop 2 witte struisvogelpluimen steken... die doorstaan het postgeweld meestal goed en wegen niks. Groetjes.
ik zou voor splitpinnen gaan. Heel makkelijk, niet alledaags en goedkoop te vinden bij AVA...groetjes Annelies
Hoi,ik heb bij Hema ooit ronde paperclips gekocht (ongeveer een 2,5cm doorsnede denk ik). Leuke strakke vorm, ze hadden ze in Zwart en Metaalkleur. Misschien wel leuk en dan moet je zelfs geen gaatjes maken?groetjes,Nele
Wij hebben ook drie kaarten, en wij hebben die gewoon los in de enveloppe gestoken, dus helemaal niet samen gebonden.GroetjesKarolien.
Die splitpennen in AVA zijn er trouwens in verschillende fantasietjes: met hartjes, bloemetjes,...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/